VLASNIK KAFIĆA OKAČIO JE OVU PORUKU U ŽENSKOM WC-U: Sad ga svi kopiraju, SVAKA ŽENA OVO TREBA ZNATI!

Kiosk
VLASNIK KAFIĆA OKAČIO JE OVU PORUKU U ŽENSKOM WC-U: Sad ga svi kopiraju, SVAKA ŽENA OVO TREBA ZNATI!
.

Ova slika je objavljena na Twitteru, a onda se ubrzo proširila i drugim društvenim mrežama.

Naime, vlasnik jednog kafića u Lincolnshireu, u Engleskoj, u toaletu okačio je zanimljivu poruku.

Na posteru se savjetuje ženama da “potraže Anđelu” ako se ne osjećaju bezbjedno. Osoblje ovog lokala je upoznato sa tim šta znači “A” šifra i spremno je da odreaguje i pomogne.

Na plakatu piše slijedeće:

“Zdravo, ja sam Anđela.

Da li si na sastanku koji ne ide kako treba?

Da li je osoba koja se pojavila na sastanku lagala i nije ona za koju se predstavljala na svom online profilu?

Da li osjećaš da nisi bezbjedna?

Da li ti sve to izgleda čudno i uvrnuto?

Ako odeš do šanka i “potražiš Anđelu”, osoblje će znati da si u sutuaciji u kojoj ti treba pomoć. Pozvaće ti taksi ili ti diskretno pomoći, bez prevelike frke.”

Mnogi gradovi širom svijeta sada kopiraju ovu ideju, a ovaj pametan trik postaje sve popularniji među ženama.

BONUS:  Znate li šta predstavlja ženski znak na WC-u? 

Sigurno ste primijetili kako je na vratima javnog toaleta uvijek okačen znak koji označava da li je toalet namijenjen muškarcima ili ženama.

Te znakove najčešće razlikujemo po odjeći koju nose.

ŽENE VARAJU ZBOG NEDOSTATKA JEDNE STVARI U BRAKU: Iznenadit ćete se kada vidite koji ih razlog tjera da PREĐU GRANICU

Dok muški znak "nosi" hlače, ženski znak "nosi" haljinu, a to bi sada moglo biti pomalo zastarjelo i ograničavajuće. Tvrtka Axosoft iz Arizone, kao dio kampanje koja želi izjednačiti muškarce i žene u određenim "muškim zanimanjima, došla je na ideju za novi ženski znak za WC, a predstavili su ga na konferenciji Girls in Tech, piše The Mirror.

Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako trokut koji je predstavljao haljinu na znaku za ženski WC zapravo nikada nije trebao predstavljati haljinu. Oni su na novom znaku haljinu pretvorili u plašt pa na taj način poručuje da žene mogu biti superheroji.

Iz ove firme kazali su kako su žene u nauci, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, ulicama, ali i u našim domovima često nevidljive.

Kampanja cilja potaknuti razgovore o prihvaćanju žena u bilo koje zanimanje. Ne radi se samo o jednakosti žena nego o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mjesta u nabrojenim zanimanjima, piše Večernji.hr.

 

Novo