KAO OD ŠALE JE ZARADILA TRI MILIONA i naučila NAJVRIJEDNIJU lekciju o biznisu

Biznis
KAO OD ŠALE JE ZARADILA TRI MILIONA i naučila NAJVRIJEDNIJU lekciju o biznisu
.

Mel Blue iz Kenta uspjela je da u prvoj godini svog privatnog biznisa zaradi tri miliona dolara. 

Počela je da kreira i prodaje šminku pod nazivom "Unicorn Cosmetics", četkice i spužvice u obliku jednoroga. 

Iako je posao cvjetao, ona kaže da je predvidjela neke stvari i da se sada gorko kaje.

"Bila je to luda godina. Toliko uspjeha niko nije mogao da očekuje, pa čak ni isprojektuje. Zaista smo uspjeli da razdrmamo tržište koje je bilo vrlo dosadno", ispričala je koja prije ovog iskustva nije imala pojma o vođenju privatnog biznisa, kao ni o kozmetičkim linija. 

Proučavajući tržište samo je uočila veliko interesovanje za jednoroge i sirene i to joj je bila ideja vodilja. U jesen 2016. pokrenula je svoju avanturu. 

"Nekoliko atraktivnih slika na Facebooku u tom trenutku bilo je dovoljno da za jedan steknem 75.000 pratioca. Počelo je interesovanje i brend je promovisan u oktobru te godine. Počele su da se prave bukvalno liste čekanja, a moj dom bio je jedna fabrika. Toliko kutija je bilo svuda oko mene da je počelo da mi nestaje prostora za život", priznala je Mel koja kaže da je ona pokrenula prva ovaj trend ludih četkica i paleta sa šljokicama u raznim bojama. 

Ponosna razvijala je biznis, ali ono što je zaboravila obilo joj se o glavu. I sama nije verovala u svoj uspjeh, pa nije ni pretpostavila opasnost da će je neko kopirati i lažirati njene ideje.

Kako je stigao uspjeh, tako su pristigli i problemi. Mnogi proizvođači preuzeli su njene ideje i prodavali ih pod svojim imenom. Ništa nije mogla da uradi jer nije zaštitila svoj patent.

"Velike kompanije koje su počele da nas kopiraju za mene su potpuno iznenađenje. Nisam ni u najluđim snovima mogla da vjerujem šta će se desiti. Ali, pošto nisam zaštitila svoje ideje nisam mogla ništa da preduzemem. Bila sam naivna, priznajem. Bilo mi je teško jer sam se emotivno vezala i sada sam morala da prihvatim da je posao posao i da tu nema mjesta za emocije i vezivanje. Na početku sam sve shvatila lično", priznala je. 

Ipak, sve to uspjelo je da je izgradi i ne pomuti joj planove. 

"Kopija nikad ne može da bude bolja od originala. To sam naučila, ali i da su ideje nešto neprocjenjivo i najveće blago. Još učim o poslu i biznisu, ali na svom putovanju sam sazrela i shvatila da emocije ipak držim po strani", zaključila je tridesetjednogodišnja milionerka.

 

Novo