Važnost emocionalne inteligencije na radnom mjestu

Praktična žena
Važnost emocionalne inteligencije na radnom mjestu
Mnogi stariji radnici su svoje karijere započeli u istim kompanijama odakle su otišli u mirovinu.

Iako su naučnici osmislili termin „emocionalne inteligencije“ u ranim 1990-tim, biznis lideri su ubrzo uzeli ovaj koncept kao svoj.

Prema emocionalnoj inteligenciji, ili EQ, na uspjeh utiču osobne kvalitete kao što su ustrajnost, samokontrola i umijeće slaganja sa drugim ljudima. Mnogo se pisalo o tome kako poboljšati EQ svojih zaposlenika, ali poslodavci uglavnom bolje prolaze ukoliko traže nekoga ko već ima razvijenu emocionalnu inteligenciju. 

Radnici sa visokom EQ bolje rade u timu, lahko se prilagođavaju promjenama i fleksibilni su. Bez obzira koliko diploma ili ostalih kvalifikacija osoba posjeduje, ako on ili ona nema određene emotivne kvalitete, manja je vjerovatnoća za uspjeh. Kako se radno mjesto razvija sa novim tehnologijama i inovacijama, ove kvalitete mogu postati još bitnije.

U njegovim knjigama „Emocionalna inteligencija: Zašto može biti važnija od koeficijenta inteligencije“ i „Rad sa emocionalnom inteligencijom“, Daniel Goleman kaže da biste zaposlili kandidate koji će zablistati i napredovati na vašem radnom mjestu, trebate tražiti one koji imaju karakteristike samosvijesti, samoregulacije, motivacije, empatije i vještina za rad sa ljudima. 

Kao što je važno tražiti osoblje sa razvijenom emocionalnom inteligencijom, za menadžere i ostale biznis lidere je važno da upravljaju i rade na emocionalno inteligentne načine da bi zadovoljili potrebe svojih radnika. 

Mnogi stariji radnici su svoje karijere započeli u istim kompanijama odakle su otišli u mirovinu. Za mnoge starije generacije, posao je predstavljao samo zaradu i prihode, ali danas mnogi zaposlenici od svojih poslova žele mnogo više od plaće. Mlađe generacije su vidjele da tradicionalni način nije nužno i najbolji. Njihove starije vjerne kolege su se morale nositi sa iznenadnim otkazima i razočarenjima. 

Iako se emocionalne potrebe današnjih zaposlenika čine kao suvišna stvar kojom biste se zamarali, ipak trebate obratiti pažnju. Istraživanja o EQ su mnoge kompanije dovele do angažovanih, predanih zaposlenika.

Novo