JEDAN OD NAJGLAMUROZNIJIH DOGAĐAJA: Propali Fyre Festival

Kiosk
JEDAN OD NAJGLAMUROZNIJIH DOGAĐAJA: Propali Fyre Festival
.

Fyre Festival je trebao biti jedan od najglamuroznijih događaja ove godine.

Međutim, elitni koncert na izolovanom otoku na Bahamima i mnoga druga obećana dešavanja, sa kartom od 12 000 $ su ubrzo postali B-film, sa jatom instagram modela koji su bili prisiljeni tražiti sklonište na aerodromu zbog nedostatka hrane, nasilnih mještana, strašnih smještaja i blizine divljih pasa.

Kao rezultat toga, društvene medije eksplodirale su preko noći. Priče na Instagramu o razočarenju i teroru koji su doživjeli divni posjetioci festivala su bile u centru. Dočekali su ih polu-izgrađeni šatori, prtljag im je bačen iz kamiona, mnogo lopova koji samo čekaju da ih potkradu, neiskusno osoblje i jadna kuhinja koja ne nudi ništa osim sendviča.

Zaglavila na #fyrefestival sa kojeg pokušavam otići već 8 sati. Jedva da imamo ikakvu hranu ili vodu ili sigurnost ili struju

Večera koju nam je obećao @fyrefestival Steven Starr doslovno je hljeb, sir i salata kao prilog. #fyrefestival

"Gurmanska kuhinja" ovog vikenda uključena je u cijenu ulaznice. Iz ovog šatora se hranimo salatom i sendvičima sa salamom i sirom

Ovako Fyre Fest rukuje s prtljagom. Samo ga ispustite iz kontejnera. Noću. Bez svjetla. #fyrefestival

Jedna žena, koja je platila 10.000 dolara za VIP kartu, navodno je ostavila svoje stvari u polu-podignutom šatoru, samo da bi minutu kasnije bile ukradene.

Ministar turizma sa Bahama se oglasio na twitteru i izvinuo se duboko svim posjetiteljima, koji su doživjeli loše iskustvo.

“Ovaj događaj je bio privatan i ministarstvo turizma nije bilo sponzor toga. Očito je ovaj događaj bio prevelik zalogaj za njih i desile su se mnoge neprijatnosti. Naši ljudi su na terenu i pomažu organizatorima da se posjetitelji vrate kući sigurno. Nadamo se da ćete doći ponovo na Bahame kako biste iskusili prave ljepote ovih otoka.“

Fyre Media, kompanija koja organizuje festival je dala veliki novac za reklame i marketing na društvenim medijima. Prodavali su hiljade karata za događaj koji su opisivali kao "kulturni trenutak stvoren od glazbe, umjetnosti i hrane na otoku Exumas“.

Novo