U Njemačkoj će se do 2030. uvesti zabrana vožnje auta na dizel i benzin

Svijet
U Njemačkoj će se do 2030. uvesti zabrana vožnje auta na dizel i benzin
U Njemačkoj planiraju zabranu proizvodnje novih benzinskih i dizelskih motora od 2030. godine. Zastupnici drugog doma njemačkog parlamenta predložili su Evropskoj komisiji da se nakon 2030. zabrani registriranje vozila koja pokreću motori na unutrašnje sagorijevaje, prenosi u nedjelju Spiegel Online.

U Njemačkoj planiraju zabranu proizvodnje novih benzinskih i dizelskih motora od 2030. godine.

Zastupnici drugog doma njemačkog parlamenta predložili su Evropskoj komisiji da se nakon 2030. zabrani registriranje vozila koja pokreću motori na unutrašnje sagorijevaje, prenosi Spiegel Online.

"Potrebno je preispitati dosadašnju poreznu politiku kako bi se potaknula saobraćajna rješenja koja ne uzrokuju onečišćenje i postigao cilj po kojem bi se nakon 2030. u Evropskoj uniji registrirala samo vozila bez emisija", navodi se u zahtjevu Bundesrata upućenom Evropskoj komisiji. 

Kako javlja Spiegel Online, oko ovog zahtjeva su se saglasile i savezne pokrajine u kojima su na vlasti demokršćani i pokrajine sa socijaldemokratskim vladama.

Savezni ministar prometa Alexander Dobrindt (Kršćansko-socijalna unija CSU) odbacio je međutim inicijativu Bundesrata rekavši da je nerealna.

'Motori s unutrašnjim sagorijevanjem će se kao prijelazna tehnologija razvijati paralelno s razvojem električnog automobila', rekao je Dobrindt koji vjeruje da će se tržište elektroautomobila dalje razvijati zahvaljujući poticajima.

Najveći evropski automobilski klub, njemački ADAC također je kritizirao inicijativu Bundesrata.

"Efikasni i ekološki motori s unutrašnjim sagorijevanjem će i nakon 2030. ostati važan saobraćajni i ekonomski činilac", priopćio je ADAC te zaključio kako "jednostrane zabrane tehnologija" ne donose ništa.

ADAC također smatra da bi prijevremeno ukidanje tih motora ugrozilo radnike u njemačkoj automobilskoj industriji s obzirom na to da je za proizvodnju elektromotora potrebno višestruko manje radne snage nego pri proizvodnji motora s unutarnjim izgaranjem.

Novo