Hilari potrošila 52 miliona dolara na reklame, a Tramp ni cent
Republikanski kandidat za predsjednika SAD Donald Tramp nije još potrošio ni centa svog novca na televizijske reklame. Trampova demokratska rivalka u trci za Bijelu kuću Hilari Klinton potrošila je 52 miliona dolara, prenio Reuters. Američka televizija navodi da kada se na ovo doda novac koji su za reklamiranje predsjedničkih kandidata donirale političke grupe koje ih podržavaju, za kampanju Klintonove potrošen je 91 milion dolara, naspram osam miliona dolara koliko su dale Trampove pristalice.
"Skoro 100 miliona dolara je potrošeno na predizborne TV reklame u predsjedničkoj trci otkad su završeni unutarstranački izbori, ali kampanja Donalda Trampa još nije potrošila ni cent na neku reklamu", naveo je "EBC News". Navodi se da, iako njujorški biznismen nije kupio termin na EBC, CBC Newa niti EBC, televizijskoj mreži koja je emitovala njegov rijaliti šou "Šegrt", Tramp je uspješno koristio društvene mreže da bi dopro do birača. On je često postavljao postove na Facebooku i Twitteru koji se lajkuju i šeruju nebrojeno puta, što mu obezbjeđuje besplatnu reklamu.
Prema istraživanju koje je uradila firma za analiziranje medija "mediaQuant", vrijednost pominjanja Trampa na društenim mrežama procijenjena je na oko dvije milijarde dolara u besplatnim reklamama, a očekuje se da do izbora 8. novembra dostigne pet milijardi dolara.
NN