Medijsko spinovanje vladajuće strukture
Strateški projekat izgradnje koridora VC definitivno je zaglavio na međunacionalnim i međuentitetskim barijerama. Odavno je jasno da Koridor VC nije prioritet RS-a pa se i autoput u tom entitetu gradi samo onoliko koliko mora. S druge strane, mreža spletki bošnjačkih i hrvatskih struja ne prestaje. Svaki projekat je upitan, jer vladajući političari u svaki važni projekat pokušavaju ugraditi i privatne interese.
Daleko najveći problem bh. politike je radikalni nacionalizam. Društvo, iako žilavo, prati negativne političke trendove, a i vjetrovi sa zapada pušu žestoko udesno, tako da je prostor za manipulisanje narodnim masama do kraja otvoren. Narod nije u potpunosti naivan, ali zato jeste umoran tako da često od stabla ne vidi cijelu šumu problema.
Manipulacije Koridorom VC ogledalo su nesklada, apatije i oportunizma koji vladaju našim društvom. Tipičan primjer ironije društva u kojem živimo je i svojevremena najava JP Autocesta FBiH.
Napredak gradnje Koridora VC sada možete pratiti i online!
Izgradnja je tekla solidnim intenzitetom tako da su građani sigurno bili oduševljeni ovakvim potezom.
Mapa online praćenja napretka Koridora VC na web stranici JP Autocesta zaledila se na samom početku mandata aktuelne vladajuće strukture u novembru 2014. godine, a sve zbog činjenice da od tada pomaka nema.
Radovi su počeli u junu 2008, a BiH trenutno ima 92 kilometra autoputa. Iako je Koridor daleko opsežniji, zahtijevniji i moderniji projekat treba reći da je Brčko-Banovići pruga dužine 92 km, 1946. godine izgrađena za nešto više od pola godine.
Pomalo, ne morate sve odjednom...
Četvrtak 7.juli 2016., istog dana kada je blokiran sporazum sa MMF-om, kao reakcija dolazi ekskluzivno spinovana vijest:. ”Državna kompanija "AutocesteFederacije" osigurala je 934 miliona eura kreditnih sredstava za nastavak gradnje Koridora VC.”
Aktuelna uprava najavljuje da u četiri naredne godine planira izgraditi još 84 kilometra autoputa te dodatnih 68 kilometara i to putem koncesije koja je planirana započetak 2017. godine. Podsjećamo, Komisija za koncesije nije popunjena već 4 godine i BiH zbog toga na godišnjem nivou izgubi oko 200 miliona maraka. Pozicija očito najavljuje povratak otpisanog novca, jer je kredit s MMF-om propao i sada koriste rezervu, zicer, koji su u medijskom mraku držali od 2012. godine. Sve to vrijeme novac je propadao i niko zbog toga neće odgovarati.
Koridor VC bi malim sredinama dao mnogo više značaja
Za završetak Koridora VC (6 projekata) potrebno je obezbjediti 2,1 milijardu eura. Dužina autoputa trebala bi iznositi 335 km, 245 kilometara u Federaciji, a 90 u RS-u.
Osnovnu transportnu mrežu BiH za pridruženje EU mreži čine putevi: - Koridor 5C: Svilaj – Sarajevo – Bijača, plovni putevi, željeznička pruga, te aerodromi: Sarajevo i Banja Luka.
Koridor VC bi značajno povećao komercijalni promet kroz BiH, a upravo zbog konstantnih medijskih podvala naša zemlja gubi potencijalne prihode. U svom tom period stagnacije saobraćajne nesreće, na starim putevima, odnose sve više života, a narod ne zna i glasa po starom.
(Novi.ba)