Ekskluzivno za Novi.ba: Sarajevo postaje prvi evropski grad sa najnovijom NFC tehnologijom

Bosna i Hercegovina
Ekskluzivno za Novi.ba: Sarajevo postaje prvi evropski grad sa najnovijom NFC tehnologijom
Na ulicama Sarajeva od 27. aprila po prvi put na evropskom tržištu pojavit će se NFC Virtualni Reklamni Prostor®.

Na ulicama Sarajeva od 27. aprila po prvi put na evropskom tržištu pojavit će se NFC Virtualni Reklamni Prostor®.

Potpuno novi vid oglašavanja donijet će prijeko potrebnu promjenu na ulicama grada, a glavni cilj je promocija samog grada kao i svih objekata koji se u Sarajevu nalaze. 

Šta je to NFC Virtualni Reklamni Prostor®?

Prvih šest NFC Virtualnih Reklamnih Prostora® za lakšu i bržu offline navigaciju kroz glavni grad, kako turista, tako i lokalnog stanovništva, će vidjeti svjetlo dana krajem mjeseca aprila. Svojim komponentama omogućavaju mnoštvo sadržaja za krajnjeg korisnika kao što je 3D virtualni prikaz objekta, foto galeriju, jelovnik, kontakt informacije, navigaciju do najbliže usputne autobuske stanice, naručivanje taxija od trenutne lokacije do željene tačke, te još puno više. Čitava struktura ne troši korisnikov 3G internet, nego je potkovana moćnim Wi-Fi "hotspot" privatnim internetom i NFC tagovima za lakše filtriranje i otvaranje željenog sadržaja. Na kraju, LED tehnologija sa kontrolerima i trodimenzionalnosti fizičkog sadržaja kroz printanje određenih segmenata prikaza na više folija daje puno uživanje pri korištenju sistema. Tačne lokaciji istih moći ćete pronaći na www.wot.ba.

Vlasnici firme WORLD OF TAGS, Armin Rikalo i Nedim Kulašin u intervjuu za Novi.ba, istakli su šta ih je to potaklo da pokrenu ovakav projekat i kakav odgovor su imali na prvim ugovorenim sastancima:

"Situacija u svijetu je danas takva da sve zavisi od tehnologije i da će ubrzo sve biti na mobitelu. Naš patent, nakon uspostavljene konekcije preko NFC tehnologije, pretvara korisnikov pametni uređaj u interaktivni, džepni vodič po gradu", za početak su rekli Armin i Nedim, a nakon toga izjavili da su oduševljeni prvim reakcijama:

"Počevši od same porodice, preko prijatelja kao i prvih poslovnih partnera, odgovori su bili fantastični. Dobili smo punu podršku od svakog onog koji je za naš projekat saznao, a već na prvim sastancima uočili smo da je zainteresovanost poslodavaca velika. Svjesni smo da imamo veliku priliku i da smo zahvaljujući tehnologiji došli na jednu potpuno novu ideju i pokušat ćemo to da iskoristimo."

Na pitanje šta to NFC Virtualni Reklamni Prostor® dijeli od drugih načina reklamiranja, Nedim i Armin su odgovorili:

"Naš vid oglašavanja se sastoji iz fizičkog, te virtualnog (dinamičkog) reklamnog aspekta. Fizički dio se ogleda u tačnoj lokaciji objekta na grafičkom prikazu mape grada u obliku „pin-point“ stikera sa klijentskim logom. Taj isti stiker služi kao kratica do virtualnog dijela reklame na pametnom uređaju, do kojeg se dolazi sa jednim swipe-om/prelaskom istog. Sve informacije koje trebaju da zanimaju građane grada kao i turiste vezane za jednog našeg partnera, u tom trenutku postaju transparentne na mobitelu"

Za kraj smo Armina i Nedima upitali šta je njihov plan za budućnost:

"Definitivno je to proširenje našeg biznisa, prije svega nalokalnom, te u bliskoj budućnosti i na regionalni nivo."

Više informacija o WORLD OF TAGS-u kao i kontakt broj ovih sarajevskih genijalaca možete pronaći OVDJE.

Novo