Labubu lutke: Šiljati zubi i milijarde dolara zarade!
Kompanija Pop Mart iz Pekinga, poznata po svojim popularnim „Labubu“ lutkama, objavila je da očekuje enorman rast profita u prvoj polovini 2025. godine.
Prema saopćenju ove kineske firme, profit bi se trebao povećati za najmanje 350%, dok su ukupni prihodi više nego utrostručeni. Pop Mart ističe da je rast rezultat sve veće globalne prepoznatljivosti njihovog brenda, kao i uspješne kontrole troškova.
Vrijednost kompanije na tržištu trenutno iznosi više od 40 milijardi dolara, a većinu zarade duguje viralnom uspjehu Labubu lutki – neobičnim vilinskim bićima sa šiljatim zubima koja su izazvala opsesiju među kolekcionarima širom svijeta. Redovi ispred njihovih prodavnica, kao i brza rasprodaja proizvoda, postali su uobičajena slika u velikim gradovima.
Posebnost Pop Marta je u prodaji igračaka kroz tzv. "blind box" pakovanja – zatvorene kutije koje kriju sadržaj do trenutka otvaranja. Ova taktika, iako vrlo uspješna, suočava se s kritikama jer podstiče ponašanje slično kockanju i ovisnost o kupovini.
Od lansiranja Labubu linije 2019. godine, Pop Mart se transformisao u globalnog maloprodajnog giganta sa više od 2.000 prodavnica i automata širom svijeta.
Iako je uspjeh Pop Marta impresivan, dio javnosti i dalje poziva na strožiju regulaciju sličnih poslovnih modela koji ciljanju mlade potrošače.