Klupski simbol Želje spašen od propasti
Kada su u ljeto 1921. godine mladi željeznički radnici kupili prvu loptu, počeli trenirati na vojnom igralištu Egzercir, a nešto kasnije u mjesecu julu iste godine podnijeli molbu za prijem FK Željezničar u Sarajevski podsavez, ni slutili nisu da će stvoriti jedan od najjačih i najprepoznatljivih sportskih kolektiva u Bosni i Hercegovini.
Od osnivanja pa do dan danas željeznica, lokomotiva i voz postale su neraskidiva veza između fudbalskog kluba koji se kasnije skrasio u sarajevskom naselju Grbavica, piše Faktor.
Stadion FK Željezničar 20 godina nakon rata čeka na svoju obnovu, ali stvari se već odavno ne odvijaju u željenom pravcu. Tek na mahove u popularnoj Dolini ćupova vršeni su neki manji radovi, a u prvom ozbiljnijem poslije agresije na Bosnu i Hercegovinu na istočnu tribina stadiona Grbavica dovezena je lokomotiva.
Kako je simbol Željezničara skupljao svoj staž na stadionu Grbavica tako je nemar za lokomotivom postajao veći. Ostavljena gotovo na milost i nemilost lokomotiva je sve više ličila na običnu hrpu željeza u fazi raspada. Nakon mnogo kilometara, ali i mnogo utakmica klupski simbol ličio je više na kontejner i odlagalište smeća, negoli na nešto što predstavlja najtrofejniji fudbalski klub u BiH.
Kako propada bio klupske historije navijači Željezničara nisu mogli gledati. Da se lokomotiva žrtvuje u “staro željezo” niko nije želio ni pomisliti. Aktivni kao i uvijek kad je u pitanju očuvanje tradicije navijači Željezničara restaurirali su lokomotivu povrativši joj stari sjaj.