Običaji od kojih se ledi krv u žilama: Majka i kćerka dijele istog muža!

Svijet
Običaji od kojih se ledi krv u žilama: Majka i kćerka dijele istog muža!
Mandi je selo u Bangaldešu u kojem vlada običaj da majke i kćerke dijele muža. Kad se taj običaj prenese na životno iskustvo jedne porodice, tek tad se dobija prava slika njegove težine. Orola (30) i njena majka Mitamoni Dalbot (51) podijelile su svoju priču.

Mandi je selo u Bangaldešu u kojem vlada običaj da majke i kćerke dijele muža. Kad se taj običaj prenese na životno iskustvo jedne porodice, tek tad se dobija prava slika njegove težine. Orola (30) i njena majka Mitamoni Dalbot (51) podijelile su svoju priču.
Orola je odrasla u ruralnom dijelu Bangaldeša, uz majku i njenog drugog supruga Notena. Njen otac je umro kad je Orola bila beba, pa se njena mama drugi put udala.
 
Noten je zgodan muškarac sa širokom osmijehom.
 

- Mislila sam da moja majka ima dosta sreće i nadala sam se da ću i ja pronaći takvog supruga- rekla je Orola.
 
Kad je postala tinejdžerka, Orola je saznala istinu koju je najmanje očekivala, ona je već Notenova žena.
 
Vjenčanje je održano kad je Orola imala samo tri godine, bila je to zajednička svadba nje i njene majke, održana prema lokalnim običajima.
 
- Željela sam da pobjegnem kad sam saznala- rekla je Orola.
 
Majka joj je poručila da mora da živi sa tim. Običaj u selu Mandi nalaže da se udovica poslije smrti muža uda za muškarca iz iste klase kojoj je pripadao njen nekadašnji partner. Budući da je najveći broj slobodnih muškaraca mlađi od udovica, one kao drugu nevjestu na vjenčanje dovode svoje kćerke. Cilj je sljedeći- seksulani život u bračnoj zajednici mora da se odvija, piše žena.rs.
 
Mitamoni je na vjenčanju imala 25, Noten 17 godina. Orola se vjenčanja ne sjeća.
 
- Moja majka je već imala dvoje djece sa njim, željela sam da ja imam svog muža- ispričala je Orola.
 
Paradoksalno, ako se žena iz sela Mandi prvi put udaje, ona ima pravo da odabere muža i da ga zaprosi. Orola je izuzeta od te prakse.
 
Iako prema zvaničnim saopštenjima ovaj običaj odumire, u Bangaldešu je stvarnost drugačija. Shulekha Mrong, vođa organizacije "Achik Michik",  ističe da su brakovi poput onog u kojem žive Orola, Mitamoni i Noten česta praksa, ali mnogi  to skrivaju.
 
Orola sa Notenom ima troje djece, sina koji ima 14 godina, kćerku koja ima sedam godina i devetnaestomjesečnu djevojčicu. Njena majka sa suprugom ima sina i kćerku.
 
- Ona je prestala da bude moja majka. Nisam više mogla od nje  da tražim bilo koji savjet. Osjećala sam se izdanom i napuštenom - rekla je Orola.
U seksualne odnose sa Notenom stupila je kad je imala 15 godina. Kako je rekla, to je poremetilo njenu vezu sa majkom, koja je postala ljubomorna jer je "zaista voljela Notena".
 
Ova porodica živi u kući bez tekuće vode, na malom imanju na kojem uzgajaju banane i ananas. Orola krade one rijetke slobodne trenutke kako bi otišla u grad Madhupur  i kupila sebi nakit jer zna da nikad neće doživjeti da joj nakit kupi muškarac kojeg je sama odabrala za životnog partnera.
 
Život u ovakavoj situaciji navodio ju je da razmišlja o samoubistvu, ali su joj djeca dala razlog da nastavi da se bori.
 
Mitamoni je rekla da ne osjeća krivicu zbog odluke o vjenčanju.
 
- Brak je bio neophodnost. Nisam mogla da nastavim sama nakon smrti prvog supruga- rekla je ona.
 
Istakla je da se trudila da zaštiti Orolu dok je odrastala i da je njeno stupanje u seksualne odnose sa Notenom odlagala što duže je mogla.
 
Shulekha Mrong je osudila ovakvu praksu jer ona oduzima djevojčicama pravo na izbor, pravo da imaju vezu i ljubav koju zaslužuju.

Novo