MNOGIMA BI DOBRODOŠLA: Na prodaju KUTIJA ZA RAZMIŠLJANJE!

Zanimljivosti
MNOGIMA BI DOBRODOŠLA: Na prodaju KUTIJA ZA RAZMIŠLJANJE!
MNOGIMA BI DOBRODOŠLA: Na prodaju KUTIJA ZA RAZMIŠLJANJE!
.

Britanska onlajn prodavnica “The Form Emporium” nedavno je objavila novi artikl u svojoj ponudi, a u pitanju je kutija za razmišljanje koja se može nabaviti po cijeni od 650 dolara.U pitanju je crna kutija koja je napravljena od kartona i tekstila i korisnik može staviti glavu u ovu kutiju te na taj način razmišljati na miru.

Sudeći po ovom internet sajtu kutija ima za cilj da korisniku obezbijedi lični prostor u kojem će moći razmišljati bez uznemiravanja, a tvorci smatraju da doprinosi mentalnoj efikasnosti korisnika.Mnogi internet korisnici su sa podsmijehom dočekali ovu ideju te smatraju da je 650 dolara za običnu crnu kutiju suluda ideja. Tvorci kutije se ne slažu te smatraju da njihov proizvod nudi mnogo više.

U svojoj unutrašnjosti kutija ima podešavajuću integrisanu plastiku u obliku zaštitne kacige sa integrisanim čepovima za uši. Korisnik koji naruči kutiju za razmišljanje ima i priliku da bira boju kojom će biti obložena unutrašnjost u koju stavlja glavu. Na ovom internet sajtu takođe stoji da je kutija za razmišljanje artikl koji se proizvodi u ograničenoj seriji te da svi zainteresovani kupci moraju reagovati brzo ukoliko žele da nabave svoju kutiju za razmišljanje.Nakon što se ova kutija pojavila na internetu brojni korisnici su bili zbunjeni ovim proizvodom. Jedna žena je prokomentarisala pitanjem upućenim svim drugim korisnicima: “Da li se smijete kao i ja”, dok je drugi korisnik napisao da kutija izgleda kao efikasan alat za razmišljanje.

“Da li će vam pomoći da razmislite koliko ste glupi jer ste običnu kutiju platili 650 dolara”, glasio je jedan od komentara na društvenim mrežama.Bilo je i onih koji su postavljali javna pitanja čelnicima internet prodavnice “The Form Emporium” da li je 1. april došao ove godine nešto ranije.”Šta možete kupiti osobi koja ima sve. Pa, naravno, kutiju za razmišljanje”, stoji u drugom komentaru.Niko od čelnika internet prodavnice još nije dao komentar u vezi s njihovim novim proizvodom, niti je poznato da li su uspjeli da prodaju nekome kutiju za razmišljanje

Novo