Istraživanje potvrdilo: Za uspjeh u školi važniji je karakter od inteligencije!

Porodica i zdravlje
Istraživanje potvrdilo: Za uspjeh u školi važniji je karakter od inteligencije!
Artur Poropat, profesor psihologije na australijskom Grifit univerzitetu, sproveo je istraživanje koje se bavi vezom između akademskog uspjeha i karaktera osobe.

Artur Poropat, profesor psihologije na australijskom Grifit univerzitetu,  sproveo je istraživanje koje se bavi vezom između akademskog uspjeha i karaktera osobe.

Istraživanje je potvrdilo da su osobine ličnosti pojedinca bolji pokazatelji akademskog uspjeha od rezultata na testu inteligencije. Učenici koje krasi otvorenost, samokontrola i emotivna stabilnost imaju najveće šanse za uspjeh u školi.

„Savjesnost se odnosi na stvari poput samokontrole, ostvarivanja postavljenih ciljeva, težnje za postignućem” , kaže Porporat. “Ali pronašao sam još dva faktora od velikog značaja za uspjeh u školi – otvorenost (za nova iskustva i znanja) koja podrazumjeva i maštu, kreativnost i radoznalost i emotivna stabilnost (mogućnost emotivnog prilagođavanja i smirenost).”

Zaključak ovog istraživanja, jeste da bi nastavnici trebali da se potrude da prepoznaju učenike s ovim karakteristikama i da ih usmjere kako bi oni ostvarili puni potencijal.

Karakter može da se formira kroz odrastanje i svakako na njegov razvoj može da se utiče, dok je inteligencija urođena i ne može se naučiti.

Ovo istraživanje je pokazalo da mnogo više utjecaja na uspjeh ima ličnost i karakter djeteta, nego inteligencija.

Novo