VARAJU NAS NA SVE NAČINE! Evo kako da razlikujete prave od lažnih brendova

E buraz
VARAJU NAS NA SVE NAČINE! Evo kako da razlikujete prave od lažnih brendova
.

Sigurno vam se više puta desilo da potrošite veliki novac kupujući neki proizvod vjerujući da je originalan, a da se ubrzo ispostavi da je ipak samo vjerna kopija mnogo lošijeg kvaliteta. Da vam se to više ne bi dešavalo, vrijeme je da naučite jednom za sva vremena da razlikujete lažne od pravih brendova. Mi smo zato spremili deset korisnih saveta koji će vam pomoći da vas više niko nikada ne prevari.

1. Levi’s farmerke

* Sve farmerke ove marke imaju karakterističan bod u obliku luka na zadnjem džepu, malo slovo "e" na etiketi (veliko je samo kod kopija) i dupliran serijski broj i na unutrašnjoj stani pojasa.
* Dugmići su napravljeni od metala i imaju ugraviran "Levi Strauss" potpis na gornjoj strani, a na donjoj serijski broj. Nitne su napravljene od čelika i imaju serijski broj i sa jedne i sa druge strane.
2. "Lacoste" polo majice

* Dugmići su raznolike boje jer su uglavnom pravljeni od sedefa. Pljosnati su, sa blagim ispupčenjem u sredini. Dugmići imaju dve rupice i nikakav natpis na sebi.
* Zeleni krokodil je posebno šiven, a onda zakačen za majicu. Nalazi se na levoj strani majice, bliže donjem dijelu dugmića (oni koji prave kopije obično zaborave na ovo). Jasno se razlikuju dijelovi tijela krokodila.
3. "Victoria’s Secret" kupaći kostim

* Svi kupaći kostimi ovog brenda napravljeni su od duple tkanine. Jednobojne komade možete lako provjeriti tako što ćete povući gorni i donji sloj u različitim pravcima.
* Postoji 5 veličina: XS, S, M, L i Xl. Kopije obično imaju samo S, M i L veličinu. Veličine žičanih brushaltera označene su isto kao i ostali donji veš (34А, 34В itd.). Etikete su uvijek ružičaste, crne, bijele ili providne. Zemlje proizvodnje su Kina i Šri Lanka.
4. "Rolex" sat

" Rolex" satovi su napravljeni od safirnog stakla. Ako na njega stavite kap vode, ona će ostati kap. Odjeljak za kalendar je blago podignut. Sa druge strane stakla se nalazi mala slika krune blizu broja 6 (kod svih modela poslije 2002. godine).
* Sekundara se kreće glatko, bez ikakvih skokova. Čak i ako pokušate da čujete, nećete čuti tik-tak zvuk.
* Kopije "Rolex" satova obično imaju providnu pozadinu. Originalni modeli uvijek imaju metalni poklopac sa serijskim brojem i oznakom ugraviranom ispod njega.
5. Ray-Ban naočare

* Kutija je napravljena od kože i ima sljedeće karakteristike: neravna je na dodir i ima Ray-Ban logo na dugmetu. Lijevo od dugmeta nalazi se pečat firme. Prednja strana kutije je gruba, dok je zadnja mekša. U unutrašnjosti se nalazi crni velur.
* Lijevo staklo na svim modelima ima Ray-Ban natpis koji se ne može ukloniti. desno staklo ima lasersku gravuru iznutra ili spolja.
* Na lijevoj dršci se nalazi serijski broj koji počinje sa RB. Takođe sadrži sljedeće informacije: boju stakla, nivo zatamnjenja, prečnik sočiva i veličinu nosnog mosta. Na desnoj dršci se nalazi ime modela, slovo koje označava fabriku za proizvodnju i eiketu sa evropskim standardima sigurnosti.
6. "Converse" patike

* Đon nije manji od 3 cm. Na zadnjoj strani se nalazi "ALL STAR" znak (sa zvijezdom u sredini natpisa, ponekada povezanom sa slovom "R") i ništa više. Converse patike se uvijek prodaju zapertlane.
* Naljepnica na poleđini jezika se podiže na dodir (lažni modeli imaju smao parče papira). Gornji dio ima dva široka šava. Na etiketi se nalazi serijski broj koji ima 6 karaktera.
7. "Air Max" sportske patike

* Originalni modeli imaju vazdušni modul ispod plastičnog poklopca. Lažni modeli nemaju vazduh ispod plastike. da biste provjerili vazdušnu komoru, morate da pritisnete patiku. Originalni modeli se teško pritiskaju i brzo vraćaju u originalni oblik.
* Od 2008. godine, etikete se pričvršćuju pomoću toplote, pa ne bi smjelo biti nikakvih konaca. Serijski broj je kod od 6 karaktera; sljedeća tri karaktera su kodovi boja. Đon je napravljen od visoko kvalitetne gume, blago zamagljene.
8. Kristijan Lobutin cipele

* Kada su postavljene na ravnu površinu, prsti i pete originalnih cipela će biti na istom nivou; stopalo čvrsto naleže na zemlju. Štikle i bočni dijelovi nisu visoki (to je zaštitni znak brenda) i izrazito zakrivljeni. Glavni dio cipele i štikle napravljeni su od istog materijala.
* Đon je uvijek jasne, crvene boje, sa pečatima "Christian Louboutin", "Made in Italy" i brojem cipela. Nikakav drugi pečat ili natpis nije dozvoljen.
9. "Apple" slušalice

* Originalne slušalice se prodaju u plastičnoj kutiji sa plavim natpisom (lažne obično imaju žuti). Težina kutije zajedno sa proizvodom iznosi oko 51 gram.
* Na slušalicama nema tragova lemljenja. Otvori za zvučnike su napravljeni od metala (na kopijama su obično plastični). Na falsifikatima obično nedostaju oznake za lijevo i desno.

Skriveni simboli na brendovima najpoznatijih kompanija


10. "Samsung" telefoni

* Originalni telefoni imaju AMOLED displej. Jedna od njegovih karakteristika je jarka crna boja. Lažni proizvodi su obično sivi, plavi ili braon.
* Ako ukucate *#7353# kod, na originalnim Samsung Galaxy telefonima otvoriće se meni za testiranje aplikacija. Kombinacija *#0*# pomoći će vam da testirate ekran, zvučnike i druge funkcije telefona.
* Ispod baterije se nalazi kod modela, serijski broj i IMEI. Ako ukucate *#06#, na ekranu će vam se pojaviti IMEI plus serijski broj (radi samo kod nekih modela).

Logotipi najpoznatijih svjetskih kompanija nas prate gdje god idemo. Vidimo ih na televizijskim reklamama, na putu, na majicama i sl. U 90% slučajeva nemamo pojma o značenju tih naizgled apstraktnih crta. Želite li saznati? Donosimo vam objašnjenje logotipa najpoznatijih svjetskih brendova!

McDonalds


Dizajner prvog McDonald’s restorana došao je s idejom opremanja zgrade s dva velika zlatna luka. Ove arhitektonske osobine brzo su postale simbol brze hrane. Kasnije je kompanija htjela napustiti logotip, ali psiholog Louis Cheskin nagovorio je menadžment da ga zadrži. Tvrdio je da taj simbol izgleda slično kao ženske dojke te je stoga podsjetio ljude na njihovo bezbrižno djetinjstvo.

Google


Kreatori logotipa Google upotrebljavali su tri glavne boje: crvena, žuta i plava. Možete primijetiti da je njihov raspored unutar logotipa podložan određenom algoritmu. No zeleno slovo pada sa cjelokupnom logikom, i to je jasno značilo da je najvažnije slovo u riječi. Ovim neočekivanim zelenilom, čini se da dizajneri impliciraju da Google razmišlja o razbijanju stereotipa i ne igrajući se uobičajenim pravilima.

Mitsubishi


Temelj ovog logotipa sastoji se od vrha kuće Iwasaki, osnivača kompanije Mitsubishi. Grb je prikazan s tri dijamanta složenih jedni na druge. Dijamanti predstavljaju pouzdanost, integritet i uspjeh, dok crvena boja podrazumijeva povjerenje. Osim toga, Japanci vjeruju da ta boja pomaže privući kupce.

FedEx


Većina ljudi ne primjećuje strelicu koja se formira praznim prostorom između slova “E” i “X”. No, kada ga primijetite, primijetit ćete ga svaki put kad ga ponovo pogledate. To je stvar kojoj su kreatori težili: strelica utiče na podsvijest kupaca, simbolizirajući brzinu i pouzdanost ove kurirske usluge.

Pepsi


U čast meksičkog svečanog dana (tzv. “Dan mrtvih”), Pepsi je jednom izdao boce s obrnutim logom. Većina kupaca smatrala je da je riječ o jednostavnoj proizvodnoj manjkavosti, ali neki od osobito pametnih kupaca shvatili su da je Pepsi logotip, kada je preokrenut, prikaže “isded”, što je zapravo značilo “je mrtav”.

Le Tour De France


Čak i ako ste vidjeli logotip poznate Tour de France biciklističke trke milion puta prije, šanse su da niste nijednom primijetili sliku bicikliste skrivene među slovima. Proučite pažljivo i primijetićete da slovo R tvori tijelo biciklista, a sunce postaje točak bicikla.

Durex


Durex je kratko od istrajno, pouzdano i perfektno.

Novo