Nakon negativne kritike o njegovom hotelu, vlasnik joj se javio i ostavio je bez teksta
Kada je Emily Chance na poznatoj stranici Booking.com ostavila negativnu kritiku za hotel u kojem je dva dana odsjela, nije očekivala da će dobiti bilo kakav odgovor od vlasnika hotela. No, vlasnika Nelcon hotela, u engleskom gradu Blackpoolu, toliko je naživcirala njezina kritika da joj je poslao poruku kako bi trebala 'ići na dijetu, a ne biti nezadovoljna svime oko sebe'.
Emily je, naime, sa suprugom Michaelom slavila godišnjicu braka pa im je uplatila dvije noći u spomenutom hotelu koje je platila 38 funti (oko 80KM).
No, nije bila zadovoljna onime što ju je dočekalo u sobi koju je rezervisala, pa je nakon boravka u hotelu ostavila kritiku na stranici booking.com. Napisala je kako u hotelu smrdi, tuševi su prljavi, kao i ručnici te da za novac koji traže, hotel treba ipak biti uređeniji i čistiji.
No, nakon što je ostavila kritiku, brzo je stigao odgovor od vlasnika hotela Kena Evansa. On ju je upitao 'što je očekivala za novac koji je platila' te da se vjerojatno nadala hotelu s četiri zvjezdice. No, on tu nije stao pa joj je poslao i poruku na mobitel.
– Za nekoga tko nikad nije nigdje putovao, ne dolaziš nervozna zbog toga, trebala bi na dijetu jer mrziš sve oko sebe – pisalo je u poruci koju je dobila.
Vlasnik hotela kasnije je priznao kako joj je tu poruku poslao jer je na internetu napisala 'hrpu laži' o njegovom hotelu te da ne žali zbog toga što joj je poslao. – Mi smo jeftini hotel, ali nismo prljavi i ne zaslužujemo da se laže o nama – rekao je on.