TEŠKA SAOBRAĆAJNA NESREĆA, ČUO SE ŽESTOK UDARAC: Automobil sletio s ceste i zabio se u napuštenu kuću!

Region
TEŠKA SAOBRAĆAJNA NESREĆA, ČUO SE ŽESTOK UDARAC: Automobil sletio s ceste i zabio se u napuštenu kuću!
.

Danas oko 20:30 sati u selo Kujnik kod Požege u Hrvatskoj došlo je do teške saobraćajne nesreće u kojoj su ozlijeđene dvije osobe.

Do nesreće je najvjerojatnije došlo zbog neprilagođene brzine.
Prema neslužbenim informacijama, automobil Peugeot 206 kretao se iz Požege prema Orljavcu. Na ravnom dijelu te dionice, u samom naselju, iz nepoznatih razloga je sletio s ceste i zabio se u napuštenu kuću.


Kako neslužbeno doznaje portal Požega.eu, u požešku su bolnicu prevezene dvije ozlijeđene osobe koje su se nalazile u automobilu. O kakvim se točno ozljedama radi zasad nije poznato.


‘Čuo se strahovit udarac. Najvjerojatnije su brzo vozili. Pogledajte auto, nije za prepoznati. Čudo da je iko živ ostao’, komentirali su mještani.
Policija trenutno obavlja očevid nakon kojeg će se više znati o okolnostima nesreće.

 

 

BONUS ČLANAK: Zašto su važne zimske gume?

 

Uvijek kada stigne zima ljudi mijenjaju način oblačenja i odjevne predmete. Umjesto majica kratkih rukava, stižu veste, kape, rukavice, zimski kaputi...

No, istu tu zimu na cesti ne doživljavaju svi jednako. Mnogi smatraju kako su gume jednostavno i samo gume te da će jednako dobro raditi svoj posao bez obzira na uvjete koji stižu s godišnjim dobima.No, to i nije tako. Posebno je opasno kad je vrijeme vlažno, a temperature od nule do sedam stupnjeva Celzijevih, jer to malo ko doživljava kao – zimske uvjete. Naime, vlažan kolnik i u hladnom vremenu izgleda slično kao vlažan kolnik pri toplom vremenu, pa vozači ne prilagođavaju svoju vožnju uvjetima na način na koji bi to trebali.

Kad su ceste potpuno suhe, ljetna će guma čak i pri temperaturama ispod 5 stupnjeva zaustaviti vozilo nešto prije nego zimska guma.Usporedba kočenja sa 100 km/h do potpunog zaustavljanja upućuje na to da prosječna zimska guma to učini za 41,5 metara, a ljetna za 39,5 metara.Međutim, na mokroj površini pri istoj brzini i temperaturi zimska će guma stati za 65,7 metara, a ljetna za 70,5 metara.Na snijegom ili ledom prekrivenim cestama o usporedbi zaustavnog puta ne treba ni trošiti previše riječi.

Zimska je guma apsolutni pobjednik.Riječ je o potpuno drukčijoj smjesi, ali i konstrukciji gaznog sloja gume.Budući da zimi ne hodamo u natikačama, nego zimskim cipelama – isto bi moralo vrijediti i za automobile.Još jedna velika zabluda vezana uz zimske gume opisana je izrekom – "dosta je da ih stavim na pogonske kotače".

Zakon kaže – sve četiri gume moraju biti zimske da bismo imali zadovoljavajuću zimsku opremu.Naime, većina vozila danas je s prednjim pogonom i ako stavimo zimske gume samo na prednje kotače, vrlo vjerojatno ćemo imati velikih problema na snijegom prekrivenim i skliskim cestama, a posebno pri većim brzinama.Može nam se lako dogoditi da dođe do nestabilnosti stražnjeg kraja vozila i bočnog otklizavanja.

Jer, upravo su stražnji kotači na vozilu zaduženi za stabilnost vozila po pravcu. Želimo li dobru stabilnost i upravljivost vozila, posebno zimi, stražnji kotači i prave gume na njima od ključnog su značenja, savjetuje Oryx-grupa.hr.
    

Novo