Otkriveni strašni detalji: Evo šta je sumanuti pilot uradio neposredno prije rušenja aviona

Svijet
Otkriveni strašni detalji: Evo šta je sumanuti pilot uradio neposredno prije rušenja aviona
Kako javlja najveća svjetska novinska agencija Reuters, autopilot Andreas Lubitz na letu Germanwingsovog aviona Airbus A320, koji se u utorak srušio u francuskim Alpama, bio je postavljen na najnižu moguću visinu od 100 stopa - oko 30 metara, daleko ispod mjesta nesreće koje se nalazilo na oko dva kilometra nadmorske visine.

Kako javlja najveća svjetska novinska agencija Reuters, autopilot Andreas Lubitz na letu Germanwingsovog aviona Airbus A320, koji se u utorak srušio u francuskim Alpama, bio je postavljen na najnižu moguću visinu od 100 stopa - oko 30 metara, daleko ispod mjesta nesreće koje se nalazilo na oko dva kilometra nadmorske visine.

Online servis za praćenje letova FlightRadar24 otkrio je, analizom podataka sa satelita, da je neko promijenio postavke visine leta na autopilotu.

- Između 09:30:52 i 09:30:55 može se vidjeti da je na autopilotu ručno promijenjena postavka s 38.000 stopa na 100 stopa, i devet sekundi kasnije zrakoplov je počeo spuštanje, vjerovatno s postavkom ‘slobodno poniranje’ na autopilotu, izjavio je direktor te švedske tvrtke Fredrik Lindahl. Navedena vremena su po GMT-u, prenosi Jutarnji list. 
 
FlightRadar24 podijelio je svoje spoznaje s francuskim istražiteljima te nesreće, u kojoj je u utorak poginulo 150 ljudi. 
 
Podsjetimo, istražitelji su već prije ustanovili kako je navjerojatniji uzrok pada zrakoplova ljudski faktor, preciznije da je kopilot Andreas Lubitz odlučio srušiti zrakoplov i tako povesti u smrt sebe i još 149 putnika i članova posade. 
 
Tu teoriju uzroka nesreće potvrdile su i snimke iz crne kutije, na kojima se može čuti kapetan kako udara po vratima i preklinje Lubitza da ga pusti natrag u pilotsku kabinu. 
 
Lubitz je najvjerojatnije iskoristio trenutak kada je kapetan izašao iz kokpita kako bi otišao na WC, potom se zaključao i usmjerio zrakoplov prema udaru u planine. 
 
Iz samog kokpita nije se mogao čuti nikakav zvuk osim polaganog disanja Lubitza. 
 
Istražitelji su isključili mogućnost da je Lubitzu pozlilo, jer bi se kokpit otključao unutar pet minuta da ga neko iznutra aktivno nije držao zaključanim. 
 
Iako Lubitzovi prijatelji tvrde kako se u zadnjim danima ponašao normalno te da nije bio depresivan, njegovi kolege iz pilotske škole otkrili su kako je 2009. godine prekinuo školovanje na nekoliko mjeseci jer je ‘izgorio’ u zahtjevnom programu treninga i počeo je patiti od depresije.

Novo