Ovo je način kako da izbjegnete konflikte sa kolegama na poslu

Zdrav život
Ovo je način kako da izbjegnete konflikte sa kolegama na poslu
To znači da bolje obavljaju svoj posao.

Znanstveno je dokazano da je s umjereno altruističnim individualcima lakše raditi i da imaju bolju reputaciju. To znači da bolje obavljaju svoj posao. Koliko god se želite slagati sa svima na poslu, to je jednostavno nemoguće.

Prema tome, naučiti kako progutati ponos i izbjeći konflikte s teškim kolegama na poslu - moglo bi vam se doslovno isplatiti, piše Wall.

Najbolji način kako izbjeći konflikte je tretirati sve ljude s jednakim poštovanjem, uvijek biti pristojan i imati dobre manire. Kako biste uvijek ostali cool i smireni,

zapamtite ova tri zlatna pravila:

1. Nemojte uzimati stvari preosobno, jedna kritika ne znači nužno rat protiv vas niti nema potrebe za impulzivnim svađanjem i nepotrebnim uvredama.

2. Nemojte odgovarati defenzivno ili pasivno-agresivno, bez obzira na to koliko ste uzrujani ili povrijeđeni.

3. Birajte mudro gdje ćete se postaviti. Upitajte se: vrijedi li ovo mojeg vremena i energije ili sam samo ekstra osjetljiv danas?

Novo