SBB: Autoputa nema zbog Izetbegovića, zato je BiH gora i od Kosova

Aktuelno
SBB: Autoputa nema zbog Izetbegovića, zato je BiH gora i od Kosova
Bakir Izetbegović je za zastoj u izgradnju autoputa u BiH okrivio ministre i direktore koji dolaze iz SBB-a i HDZ-a, a promptno je nakon te izjave reagovao SBB objavivši saopštenje u kojem ne samo da negiraju Izetbegovićeve navode, nego upravo njega optužuju za to stanje.

Bakir Izetbegović je za zastoj u izgradnju autoputa u BiH okrivio ministre i direktore koji dolaze iz SBB-a i HDZ-a, a promptno je nakon te izjave reagovao SBB objavivši saopštenje u kojem ne samo da negiraju Izetbegovićeve navode, nego upravo njega optužuju za to stanje.

"Zar je SBB, kao relativno nova stranka s djelimičnim i jednogodišnjim prisustvom u vlasti, kriv što je Bakir Izetbegović, najmoćniji čovjek u Bošnjaka od 1995. do danas, u prosjeku gradio žalosnih 4-5 km autoputa godišnje? U Federaciji BiH je do sada izgrađeno samo 94 kilometra, a u Hrvatskoj je u istom periodu završeno blizu 1.800 kilometara. Čak i Albanija i Kosovo već imaju po nekoliko stotina kilometara završenih autoputeva", naglašavaju iz SBB-a

Naglašavaju da kilometražu koju je Izetbegovićeva vlast napravila za 20 godina mira, Kosovo i Albanija su izgradile tokom samo jedne godine.

"Također, zar je SBB kriv što već dva desetljeća nema nikakvih radova na brzoj cesti Sarajevo - Tuzla ili putevima od Sarajeva ka Krajini, Goraždu, primorju. Uporna nastojanja SBB-a da se nadoknadi 20-godišnji zastoj u ovoj oblasti, potpuno su blokirana. Između ostalog, zato što se gospoda Izetbegović i Čović nikako ne mogu dogovoriti u međusobnom ucjenjivanju da li je važnije prvo graditi tunel Prenj ili dionicu Mostar sjever - Mostar jug", poručuju iz SBB-a.

Ističu da je prijedlog SBB-a da se sve dionice trebaju i moraju istovremeno početi raditi, praktično odbijen zato što SDA u Parlamentu Federacije BiH, pozivajući se na peticije građana, ne želi da glasa za amandmane na Prostorni plan Federacije.

Smatraju da se time se koči paralelna i masovna izgradnja. Dodatno, time se s druge strane otvara prostor i daju izgovori predstavnicima HDZ-a da prave nove blokade.

"Potpuno je jasno da ovdje nema nikakve odgovornosti SBB-a. Uz to, ideja da se u okviru BH Telecoma napravi nova kompanija, kako bi se podiglo više stotina miliona KM kredita za izgradnju brzih cesta, nije pokrenuta s mrtve tačke. Razlog, uporna i višemjesečna indolencija Bakira Izetbegovića i njegovih direktora. Zato je Izetbegovićevo skrivanje vlastite odgovornosti istovremeno i poznati pokušaj, koji je godinama prakticirao, da svoju višedecenijsku odgovornost u svim segmentima društva, propagandno prebacuje na svoje koalicione partnere. Kao nekada, u slučaju SBiH, SDP-a ili DF-a, sada se i SBB pokušava gušiti. Ali, umjesto toga, SBB poziva one koji ne umiju ili ne žele da grade, to prepuste onima koji znaju i hoće. I ne opstruiraju ih političko-administrativnim smicalicama. Građani zbog svega plaćaju najveću cijenu, ima previše mrtvih na cestama, a narod nema tu privilegiju da ih najlošijim putevima u Evropi voze državna auta pod rotacijama i pratnjom policije", navodi se u saopćenju.

Dodaju da je i Izetbegović ponekad u pravu.

"Tačno je da SBB ima direktora Autocesta Federacije BiH. Ali, jednako je tačna irelevantnost te pozicije u društvu kojim feudalno upravlja pet familija. To potvrđuje i podatak da samo dvije rođene sestre, sa svojim sinovima i njihovim rođacima i prijateljima, imaju više premijerskih i drugih važnijih pozicija u vlasti nego cijeli SBB, kao druga najjača stranka u FBiH na Općim izborima 2016. godine. Kad je riječ o prigovaranju SBB-u zbog spominjanja čuvenog trotoara kao 'graditeljskog uspjeha', taj mali prostor ispod fotelje velike Bakirove vlasti ostaje mjesto budućeg demokratskog iskazivanja raspoloženja građana", zaključuje SBB u svom saopćenju.

Novo