Šta najavljuje Trhulj: Hoće li bivši ministar naslijediti Novalića?

Aktuelno
Šta najavljuje Trhulj: Hoće li bivši ministar naslijediti Novalića?
Bivši ministar iz SDA objavio status u kojem poziva na promjene, dok se o njemu govori kao mogućem kandidatu za premijera FBiH.

Erdal Trhulj, bivši federalni ministar industrije, objavio je danas satus na Facebooku koji je izazvao veliku pažnju, ali i dodao ulje na vatru informacijama da se Trhulj priprema preuzeti poziciju Fadila Novalića, premijera Federacije FBiH ili se ponovo politički aktivirati na najvišem nivou, saznaje novi.ba.

 

  • Naša zemlja se već dugi niz godina suočava sa mnogobrojnim problemima. Ljudi srednjih godina gotovo svakodnevno ostaju bez posla a mladi ljudi o poslu samo sanjaju. Veliki broj naših građana naučio je da živi od raznih pomoći koje se svode na osiguranje minimalnih životnih potreba dok velike kompanije širom države jedva opstaju. Zadnje desetljeće vjerovatno će ostati zapamćeno po razočarenju, osjećaju beznađa a sa ekonomskog aspekta kao najgore desetljeće u zadnjih pedeset godina – navodi Trhulj u opširnoj poruci koju je objavio na svom FB profilu.

 

Trhulj je godinama kao kadar SDA držao najvažniju ministarsku poziciju u Vladi FbiH, ali je nakon posljednjih izbora marginaliziran u stranci. Iako se vezivao sa neke opozicione stranke i odmetnute političke centre u SDA i okrenuo se privatnom biznisu, posljednjih sedmica Trhulj se u političkim krugovima pominje kao Novalićev „nosač svilenog gajtana“. Nezvanično, on bi mogao biti neko kompromisno riješenje između zahtjeva SBB-a za promjenama i blagog nezadovoljstva SDA sa Novalićevim učinkom. Iako se iz poruke na internetu ne može zaključiti šta, precizno Trhulj namjerava, čini se da najavljuje svoj aktivniji angažman. Tim prije što u komentarima Enver Mujezinović, njegov bivši saradnik iz ministarstva sa jakim vezama u obavještajnim krugovima, tvrdi za „zna zašto“ se Trhulj obraća javnosti.

 

 

U nastavku pročitajte cijelokupnu Trhuljevu poruku.

 

  • Istinski napredak u desetljeću koje je pred nama zahtijevat će nove, kreativne i inovativne ideje. Kriza često djeluje kao katalizator. Kada se nađete u situaciji da doista morate biti pametni, da s manje učinite više, to će potaknuti inovaciju i kreativnost kakvu u sebi, u normalnim okolnostima, možda ne biste mogli pronaći.

 

Istorija pokazuje da najveće inovacije nastaju u razdobljima ozbiljnih ekonomskih problema. Mnoge kompanije, u vremenu velikih privrednih kriza, bavile su se inovacijama i razvijale kreativnost ne samo da bi preživjele depresiju, nego i da bi pripremile teren za desetljeće postojanog profitabilnog rasta. U skladu sa ovim istorija nam pokazuje da su ljude najsnažnije motivirala upravo teška ekonomska vremena. Suočeni sa problemima, otvara se prilika da iskoristite svoje prednosti i odlučite se na hrabre poteze u potrazi za prilikama koje će vam omogućiti stvaranje nove vrijednosti.

 

Doista, čini se da su napetosti, sukobi i ekonomska kriza nužna sredstva kojim priroda kao da želi da poruči: „Pronađite drugi način“

 

Iako stres nije nimalo ugodan osjećaj uvjeren sam da ima svoj čudesan učinak i na cijeli naraštaj poslovnih ljudi. Trebamo stvarati ambijent da ljudi koji su izgubili posao počnu na to gledati kao na priliku da krenu slijediti svoju strast i počnu stvarati nešto novo i inovativno. Da sve više visokoobrazovanih ljudi, suočenih s nepovoljnom situacijom na tržištu radne snage, odluče potpuno zabooraviti korporativnu karijeru i pokrenu vlastite kompanije.

 

Pokazuje se da pripadnici tzv. milenijskog naraštaja – koje često opisuju mladim, drskim, razmaženim i nepromišljenim – dosad neviđenom brzinom osnivaju dobro koncipirane nove kompanije. Ne bih se začudio kada bismo za deset godina otkrili da je „desetljeće iz pakla“ zapravo bilo desetljeće koje je iznjedrilo brojne nove proizvode, usluge, metode i ideje. 

 

Često se može čuti mišljenje da su naši najbolji dani već iza nas a opet sam mišljenje da kada smo na samome rubu provalije da je to upravo ono što nas spašava da preko tog ruba i ne padnemo. Izazove ne smijemo podcijeniti, nego na njih reagovati. U svijetu konkurencije upravo je to ključ uspjeha.

Inovativnost je potrebna da bismo zemlju podigli s dna – velike, hrabre i kreativne ideje koje će oživjeti i pomladiti državu u krizi, kompanije u problemima i karijere koje ne napreduju.

 

To treba da bude novi način na koji radimo stvari a koji će rezultirati pozitivnom promjenom.

 

Nakon što sa privrede skinete veo, ugledat ćete svjetlo. Nije sve crno. Pametne ideje, ideje koje se bave istinskim problemima i rješavaju ih, morate pretvoriti u proizvode i usluge koje svi žele.

 

Ako radite uvijek sve na isti način, to je pravi recept za katastrofu.

 

Ako znate kako stvoriti novu vrijednost za svoga korisnika, bez obzira na to čime se konkretno bavite, imate mnogo veće izglede za uspjeh i imate osigurano radno mjesto do kraja radnog vijeka. U suprotnom mogli biste postati višak.

Bez obzira koje ste struke ili koji posao trenutno radite morate se prilagoditi promjenama. Ta prilagodba podrazumijeva nove, kreativne načine na koje ćete pristupiti postojećim i mogućim problemima.

 

Kreativnost zahtijeva trud. Ne nešto što obavite jednom a zatim se naslonite i opustite, već odlučnost za neprestano usavršavanje. 

 

Počnite razmišljati drukčije.

 

Novo