GRAS bi do kraja mjeseca mogao ostati bez više od 30 vozila

Bosna i Hercegovina
GRAS bi do kraja mjeseca mogao ostati bez više od 30 vozila
Uprava za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine (UIOBiH) do kraja mjeseca će ponovo organizirati aukciju na kojoj će zbog neplaćenog PDV-a i duga većeg od 15 miliona KM na prodaju staviti više od 30 vozila Kantonalnog javnog komunalnog preduzeća (KJKP) GRAS. U aprilu ove godine je UIOBiH pokrenula postupak izuzimanja vozila GRAS-u (osam tramvaja, deset minibusa i 18 autobusa) zbog nagomilanog duga za PDV-a koji je godinama rastao zbog zateznih kamata, a aukcija na Općinskom sudu u Sarajevu je odgođena jer je direktor GRAS-a Avdo Vatrić obećao da će za dva mjeseca putem kredita otplatiti dug PDV-a koji duguje UIOBiH.

Uprava za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine (UIOBiH) do kraja mjeseca će ponovo organizirati aukciju na kojoj će zbog neplaćenog PDV-a i duga većeg od 15 miliona KM na prodaju staviti više od 30 vozila Kantonalnog javnog komunalnog preduzeća (KJKP) GRAS. 
U aprilu ove godine je UIOBiH pokrenula postupak izuzimanja vozila GRAS-u (osam tramvaja, deset minibusa i 18 autobusa) zbog nagomilanog duga za PDV-a koji je godinama rastao zbog zateznih kamata, a aukcija na Općinskom sudu u Sarajevu je odgođena jer je direktor GRAS-a Avdo Vatrić obećao da će za dva mjeseca putem kredita otplatiti dug PDV-a koji duguje UIOBiH. 

Iz UIOBiH su spremni za organiziranje nove aukcije, samo čekaju rješenje Općinskog suda u Sarajevu o zakazivanju datuma.

GRAS je prema podacima iz aprila ove godine prvi na listi dužnika PDV-a s dugom od blizu 15 miliona KM. 

Ranije je bilo govora da bi prodaja vozila mogla paralizirati saobraćaj u glavnom gradu Bosne i Hercegovine zbog nemogućnosti saobraćana tramvaja, trolejbusa, autobusa i minibusa.

Inače, predmetna vozila se ne mogu prodati ispod procijenjene vrijednosti.

GRAS se kompanija koja je već godinama u velikim dugovima, što prema Poreznoj upravi FBiH, tako i prema dobavljačima. Zbog toga je jedan od prioriteta Vlade KS bilo rješavanje problema javnog gradskog prevoza. Vršene su brojne analize, u međuvremenu je veliki broj radnika otišao u penziju, kako bi se stabilizirao rad preduzeća.

GRAS je u posljednjih nekoliko godina dobio i određeni broj donacija autobusa, minibusa, pa i tramvaja, najviše iz Turske, ali je jedan od ključnih problema te kompanije i dalje veliki broj starijih vozila i neispravnih vozila.

Iako iz GRAS-a ističu da u saobraćaj ne puštaju neispravna vozila, kvarovi na redovnim linijama se često dešavaju, a posljednji je jučerašnja nesreća, kada je GRAS-ov minibus u Općini Stari Grad udario u objekat i parkirani automobil, a tom prilikom osam osoba je povrijeđeno, od čega su četiri teže povrijeđene.

Rješenje problema u poslovanju GRAS-a i u narednom ostaje prioritet, a građanima preostaje prilagođavanje onome s čim raspolaže ta kompanija i nada da se nesreće više neće događati.
 

Novo