NAKON SKANDALA

MLADI MASOVNO BRIŠU PROFILE SA FACEBOOKA: "Izgubili smo povjerenje"

Objavljeno:13.09.2018 - 15:05
A A A Times Arial

Veliki broj problema sa kojim se mjesecima suočava najveća društvena mreža na svijetu negativno su se odrazili na način na koji je ljudi koriste. 

Organizacija "Pew Research Center" u Americi je nedavno obavila istraživanje koje je imalo za cilj da otkrije da li su se stavovi ispitanika prema Facebooku promijenili nakon niza skandala. 

facebook6

Od utjecaja na američke predsjendičke izbore 2016. godine do skandala s kompanijom Cambridge Analytica", nakon kojeg je pokrenuta kampanja "Delete Facebook". 

facebook

Rezultati istraživanja sprovedenog na 4.594 odrasle osobe u SAD-u između 29. maja i 11. juna ove godine ukazuju kako je utjecaj niza skandala imao značajne posljedice na to kako se ljudi odnose prema ovoj društvenoj mreži. 

facebook

Tokom proteklih 12 mjeseci 54 posto ispitanika mijenjalo je postavke privatnosti, 42 posto napravilo je pauzu od korištenja Facebooka na bar nekoliko sedmica, dok je 26 posto obrisalo aplikaciju za Facebook. Ukupno gledano, 74 posto korisnika Facebooka preduzelo je bar jednu od opisanih aktivnosti. 

facebook-nls

Naravno, rezultate ovog istraživanja ne treba koristiti za zaključivanje o cjelokupnoj populaciji Facebooka, koja trenutno broji 2,2 milijarde korisnika. 

Ipak, istraživanje ukazuje na to kako je Facebookov ugled pretrpio ozbiljan udarac, naročito među mlađom populacijom. 

 

 

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Novi.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Novi.ba!