NAUČNICI U PANICI ZBOG NEVIDLJIVOG TIJELA, CRNA RUPA ĆE PROGUTATI ZEMLJU: Ekstremno je blizu, ovo otkriće je ZABRINJAVAJUĆE!

Kiosk

Naučnici su zabrinuti da bi drevna crna rupa mogla progutati Zemlju, a nalazi se jednu svjetlosnu godinu od naše planete.

U novom istraživanju koje su objavili Univerziteti Daram i Ilionois navodi se da je tijelo na ivici Sunčevog sistema za koje se prije mislilo da je nevidljiva planeta – u stvari crna rupa. Naučnici su zabrinuti zbog ovog otkrića, jer spoljna ivica Sunčevog sistema pokazuje “čudne” anomalije, prenio je britanski “Ekspres”.

zemlja1-1000x0

Foto:Printscreen

Zabrinutost se pojavila kad je poljski optički instrument OGLE zabilježio niz gravitacionih anomalija. Neobičnosti gravitacionog zahvata navele su istraživače da pomisle na prisustvo primordijalne crne rupe (PBH) na mjestu onog što su ranije nazvali “Planeta 9”. Oni vjeruju da je ova crna rupa nastala u prvim sekundama nakon Velikog praska i da je nekako uhvaćena u naš solarni sistem.

Potencijalno postojanje crne rupe na ivici Sunčevog sistema natjeralo je naučnike da se zapitaju da li će ona jednog dana uvući u sebe Zemlju i druge planete. Ako je ta hipoteza tačna, onda je ta crna rupa udaljena od Zemlje 90 milijardi kilometara, što je manje od jedne svjetlosne godine i ekstremno blizu u astronomskim pojmovima.

zemljahvataj-1000x0

Foto:Printscreen

- Normalne crne rupe imaju bar solarnu masu jer su stvorene od zvijezde, dok ove primordijalne mogu biti znatno lakše, recimo Zemljine mase, ili čak lakše – rekli su autori studije.

To znači da potencijalna crna rupa nije dovoljno velika da bi se zabrinuli zbog nje. Naučnici su takođe rekli da je vjerovatnoća da je to tijelo crna rupa ili planeta veoma slična.

- Mi ne kažemo da to ne može da bude planeta, već da to ne mora da bude planeta – istakli su oni.

Novi.ba/Alo.rs