ODKAKO SAM POČELA RADITI OVU VJEŽBU POLA ME NEMA: Za samo 2 minute smanjim apetit, A KILE SAMO IDU DOLE!

Objavljeno:20.07.2019 - 17:29
A A A Times Arial

Foto: Printscreen

Neki jedu kad su pod stresom, drugima je dosadno bez slatkiša ili grickalica dok sjede za računarom, treći ne mogu da gledaju film bez sendviča. U svakom slučaju stvara se loša navika, koja je praćena stalnim osjećajem gladi. Kako prestati misliti na hranu?

Evo kako umanjiti apetit za samo 2 minuta. Za to se ne morate ograničavati u jelu niti držati određenu dijetu.

Ova  jednostavna vježba drevne kineske gimnastike – Ći Gong, pomoći će vam da se riješite osjećaja gladi.

Kineski ćigong majstori tvrde, da ova tehnika 100% blokira osjećaj gladi. Vježbu treba da praktikuju svi oni koji se hrane neregularno, ili jedu previše i oni koji stalno žele nešto da pojedu.

Kako se izvodi:

Prije izvođenja vježbe popijte čašu (200 ml) tople vode.

Izaberite naslon za ruke – srednje visoku stolicu ili sto. Naslonite se laktovima na naslon stolice ili se naslonite dlanovima na stolicu, kako je prikazano na slici.

vjezba1

(foto: Printscreen)

Visinu naslona izaberite tako da vam bude maksimalno udobno, a kičma savijena.

Duboko udahnite i istovremeno uvucite stomak koliko god možete. Zadržite dah 3-4 sekunde. Izdahnite i opustite stomačne mišiće. Ponovite 10 puta. Osjećaj gladi će nestati odmah ili nakon nekoliko minuta.

stomak

(foto: Printscreen)

Da biste unosili manju količinu hrane za jedan obrok, radite ovu vježbu 10-15 minuta prije obroka. Na taj način osjećaj sitosti se javlja brže nego obično. Najbitnije, raditi ovu disajnu vežbu odmah čim vaša ruka potegne za nečim u frižideru.

U čemu je suština vježbe:

Za vrijeme izvođenja vježbe abdominalni mišići “premještaju” dio želučanog soka i osjećaj gladi nestaje. Vremenom, želja da se prezalogaji nestaje i počinjete da osjećate glad samo tada, kad  je organizmu zaista potrebna hrana.

Čim osjetite želju da pojedete nešto, znači da se u želucu pojavila manja količina želučanog soka. Popijte čašu tople vode i uradite disajnu vježbu 5-10 puta.

Koristite ovu tehniku da biste spriječili prejedanje u večernim satima, piše portal 'Uspesna zena'.

  
 

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Novi.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Novi.ba!