DIJETA UZ KOJU SE KILOGRAMI SAMO TOPE, A CELULIT NESTAJE: Probajte i poslije 7 dana vidjet ćete prve rezultate

Objavljeno:18.06.2019 - 12:49
A A A Times Arial

Ukoliko želite na vrijeme da počnete da se spremate za ljeto i da se riješite celulita, preporučujemo vam da probate anticelulit dijetu.

celulit-zena-ilustracija-04-1

 

1. DAN

 

Doručak: 1,5 dl obranog mlijeka ili jogurt, kašičica meda, kašičica ovsenih pahuljica i kruška
Užina: 40 g suhog voća
Ručak: 100g pilećih prsa i 40 g kuhane riže
Užina: narandža
Večera: salata s jajima, šunkom i 50 g integralnog hleba: 60 g zelene salate, tvrdo kuvano jaje, 50 g šunke, 4 kašike pomorandžinog soka, narendani ren, so i feferoni

jaja-przena2. DAN

Doručak: frape od 1,5 dl obranog mlijeka i 125 g banane
Užina: 40 g suhog voća
Ručak: tjestenjina u sosu od pečuraka
Užina: integralno pecivo sa 30 g nemasnog sira
Večera: salata od 3 kašike pomorandžinog soka, kašika sirćeta, so i feferoni, kriška integralnoga hljeba sa svježim sirom

 
piletina-2-1

3. DAN

Doručak: 250 g malina, 1,5 dl obranog mlijeka, kašika ovsenih pahuljica, dvije kašike meda
Užina: 40 g suhog voća
Ručak: supa od povrća: isjeckan beli luk , pola litre supe od povrća, 200 g tikvica i paprika, 50 g šunke, 50 g graška, so, biber, maslinovo ulje, sirće, soja sos
Užina: jabuka
Večera: salata od piletine i tikvica: 60 g zelene salate, 200 g tikvica, 3 kašike pomorandžinog soka, kašika sirćeta, so, biber, 3 kašike jogurta i 40 g integralnog hljeba

hljeb

4. DAN

Doručak: frape od 1,5 dl obranog mlijeka i 100 g manga
Užina: 40 g suhog voća
Ručak: dva fileta ribe i 40 g kuhane riže
Užina: integralno pecivo sa 20 g šunke
Večera: salata od šampinjona i integralno pecivo

riza5. DAN

Doručak: jabuka, kašika limunovog soka, jogurt, kašika ovsenih pahuljica i kašičica meda
Užina 40 g suhog voća
Ručak: povrće i 50 g integralnog hljeba
Užina: pola ananasa
Večera: salata sa mrkvom i brokolijem: 250 g zelene salate, 200 g mrkve, 100 g kuhanog brokolija, dvije kašike nemasnog kiselog mleka, kašika pomorandžinog soka, kašika senfa, so i biber, 40 g integralnog hljeba

jogurt3

6. DAN

Doručak: kivi, jogurt i kašika ovsenih pahuljica
Užina: 40 g suhog voća
Ručak: omlet sa spanaćem i 40 g integralnog hljeba
Užina: 50 g integralnoga hljeba sa 2 kriške salame
Večera: salata sa sojinim klicama i paprikom

  
 

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Novi.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Novi.ba!