Skriveni simboli u imenima i logo znakovima najpoznatijih brendova : Ovo za NIKE niste znali

E buraz
Skriveni simboli u imenima i logo znakovima najpoznatijih brendova : Ovo za NIKE niste znali
.

Logoi svjetski poznatih kompanija prate nas gde god da krenemo. Viđamo ih u televizijskim reklamama, na putu do posla, na majicama. U 90% slučajeva, nemamo predstavu koje značenje kriju ove naizgled apstraktne linije. Želite li da saznate? Mi vam donosimo objašnjenje logoa čuvenih svetskih kompanija, a vi ćete ostati zatečeni koliko su zapravo genijalni.

McDonald’s

1

Dizajner prvog McDonald’s-ovog restorana došao je na ideju da na zgradu stavi dva ogromna, zlatna luka. Ovo arhitektonsko rješenje brzo je postalo simbol za brzu hranu. Kasnije je kompanija željela da odustane od ovog logoa, ali je psiholog Luis Českin ubjedio menadžment da ga zadrži. On je tvrdio da ovaj logo izgleda slično naopako okrenutoj slici ženskih grudi i da podsjeća ljude na bezbrižno djetinjstvo.

Chanel

2

Priča o nastanku ovog logoa veoma je posebna i romantična. Koko Šanel ga je sam nacrtala dok je boravila u dvorcu Château Crémat u Nici. Prema popularnoj legendi, svjetski poznat simbol je inspirisan lukovima dvorca. Ono što ga čini magičnim jeste to što "CC" predstavlja i inicijale dvorca i slavne kreatorke.

Google

3

Kreatori Google logoa koristili su tri glavne boje: crvenu, žutu i plavu. Njihov raspored u riječi je osmišljen posebnim algoritmom. Ipak, zeleno obojeno slovo remeti logiku i očigledno je najvažnije slovo u riječi. Sa ovim neočekivanim detaljom, dizajneri kao da su htjeli da poruče da Google ruši sve stereotipe i ne igra po uobičajenim pravilima.

Gillette

4

Na prvi pogled, izgleda kao da logo ne sadrži ništa više do imena brenda. Ali, ako pogledate pažljivo, primjetićete da ivice slova "G" i "I" imitiraju oblik poznatih brijača.

Mitsubishi

5

Osnova ovog logoa je grb familije Ivasaki, osnivača kompanije Mitsubishi. Grb se sastoji od tri dijamanta složenih jedan na drugome. Dijamanti predstavljaju pouzdanost, integritet i uspjeh, a crvena boja ukazuje na povjerenje. Japanci vjeruju da ona privlači mušterije.

Goodwill

6

Goodwill je svjetski poznata, neprofitna organizacija koja prikuplja odnacije hrane, odeće i potrepština da bi pomogla onima kojima je to potrebno. Zaposleni u kompaniji vjeruju da činiti dobra djela nije nešto pto treba da budeneobično, već svakodnevna aktivnost.Zato slovo "G" u logou iz daljine podsjeća na nasmijano lice.

FedEx

7

Većina ljudi ne primjeti odmah strelicu koju formira prazan prostor između slova "E" i "X". Ali, jednom kada ga primjetite, videćete ga odmah iz prve kada god pogledate u logo. Na to su upravo organizatori ciljali: strelica djeluje na podsvest mušterija, simbolišući brzinu i pouzdanost kurirske službe.

Nike

8

Studentkinji Karolin Dejvidson plaćeno je 35 dolara za dizajniranje ovog logoa 1975. godine. Kao što možete pogoditi, svjetski poznat simbol predstavlja krila grčke boginje Nike za koju se verovalo da donosi pobjedu ratnicima.

Pepsi

9

U čast Dana svih svetih u Meksiku, Pepsi je jednom pustio u promet flaše sa obrnutim logoom. Većina mušterija je vjerovala da se radi o grešci u proizvodnji, ali oni mudriji su shvatili da kada se obrnut logo pročita, dobija se riječ "isded".

Le Tour de France

10

Čak i ako ste videli logo čuvene trke milion puta ranije, malo je vjerovatno da ste primjetili biciklistu skrivenog u slovima. Pogledajte pažljivo - slovo "R" formira telo bicikliste, a sunce postaje točak.

Durex

11

Durex je skraćenica od reči “durable“ (izdržljiv), ”reliable" (pouzdan) i “excellence” (izvrstan) - u osnovi, sve ono što želite od njega, zar ne?

Logotip je lice robne marke. Kada vidimo simbol koji znamo, podsvjesno vjerujemo popularnim robnim markama. Zato dizajneri rade jako dugo i teško stvarajući jednostavan i lako zapamtljiv logotip. Dobar logotip bi također trebao prenijeti skriveno značenje.

Otkrivamo vam koje su tajne skrivene u logotipovima koji su poznati diljem svijeta.

1. Airbnb

1


Internetska usluga Airbnb, koju ljudi koriste za pronalaženje mjesta za boravak diljem svijeta, odabrali su stvarno čudan logotip koji izgleda kao papirnati isječak. No, zapravo, logotip ima mnogo dublje značenje nego što se na prvi pogled može činiti. Sadrži 4 elementa: voditelj osobe koja predstavlja korisnika svoje stranice; znak za mjesto na karti - za mjesto gdje je kuća ili stan; srce - znak ljubavi; i svi ti simboli su spojeni kako bi slovo se dobilo slovo A kao Airbnb.

2. TripAdvisor

2


Američka web stranica TripAdvisor omogućava putnicima iz cijelog svijeta da odaberu najbolji hotel za boravak, najbolji restoran za odlazak, najbolju zrakoplovnu liniju za korištenje, pa čak i najzanimljivije mjesto za posjetu. Na web stranici postoji mnogo recenzija drugih korisnika koje možete upotrijebiti kako biste lakše donijeli odluku. Logotip TripAdvisor izgleda poput sove koja simbolizira mudrost i znanje, a oči simboliziraju izbor koji će putnik napraviti: zeleno svjetlo - oni bi trebali ići, crvena svjetlost - zasigurno ne.

3. MasterCard

3

MasterCard, međunarodni platni sustav, odlučio je koristiti logiku boja psihologije. Crvena boja označava hrabrost, strast i akcije koje vas čine osjećajem radosti. Svijetla žuta boja simbolizira prosperitet. MasterCard smatra da su ove osobine neophodne za ljude koji žele postati bogati, tako da se boje u logotipu susreću u sredini.

4. Dell

4


Dell, američka tvrtka koja proizvodi računala, naglasila je slovo E u svom logotipu iz razloga. Osnivač tvrtke Michael Dell želio je prenijeti značenje popularnog idioma "okrenuti svijet na uho", što znači da nešto promijeni na neobičan način. I zasebno "pretvoriti (nešto) na uho" znači okretanje nešto naopako. Tako je tvrtka odlučila koristiti ovu riječ i okrenula slovo E naopako.

5. National Geographic

5

National Geographic, popularni časopis i kanal koji emitira dokumentarce u 171 zemalja, napravio je svoj logotip kao žuti pravokutnik. Ona simbolizira vrata koja su otvorena svijetu znanja o prirodi, znanosti i kulturi. Boja je također odabrana iz razloga: to je metafora za sunce koje svijetli cijelim svijetom i izvor energije i moći.

6. Vodafone

6

Britanski mobilni operater Vodafone izabrao je nekoliko zagonetnih stvari za svoj logotip koji podsjećaju mnoge ljude na slušalicu, ali to je zapravo samo citat. Dakle, u ovom slučaju, otvoreni citat označava početak razgovora. Dizajneri su htjeli pokazati da, s Vodafoneom, korisnici mogu međusobno razgovarati u bilo kojem trenutku.

7. Haribo

7

Haribo je poznat po gumenim medvjedima koje vole i djeca i odrasli. Osnivač tvrtke je sam došao s tim imenom. Prva dva slova njegovog imena i prezimena Hans Riegela kombinirao je i dodao prva dva slova njegova rodnog grada Bonn. Hans je koristio slatkiše na zabavnim sajmovima gdje su bili plesni medvjedi, a on je koristio ovu memoriju kao inspiraciju za oblik njegovog slatkiša.

8. Podzemna željeznica

8


Strelice na prvom i posljednjem slovu logo-a podzemne željeznice nalaze se iz razloga: oni stoje za ulaz i izlaz u podzemnu željeznicu. Na taj način, tvrtka pokazuje da s Subwayom možete jesti ... u podzemnoj željeznici. Boje također igraju veliku ulogu: zelena boja simbolizira činjenicu da je tvrtka zagovornik zdrave hrane i opskrbljuje samo kvalitetnim proizvodima, a žuta je za radost, optimizam i zabavu.

9. DC Comics

9


Poznata tvrtka DC Comics odlučila je promijeniti logotip u 2016. godini. Njihovi fanovi su bili bijesni i zamolili su tvrtku da se vrati u logotip na koji su se navikli. No, nitko nije ni znao koliko je skriveno značenje bilo iza novog dizajna. Drugi suosnivač tvrtke Jim Lee otkrio je na svojem Instagram računu ono što zapravo znači novi logotip: Kutevi i kutevi trebaju izazvati simbol Superman "S", američki Wonder Woman "WW" i logotip Bat. "

10. Mozilla Firefox

10

Poznati web preglednik Mozilla Firefox stavio je lisicu na svoj logotip koji kruži cijeli planet. Ali što ako vam kažemo da ovo nije lisica, već crvena panda. Stvar je, "krijesnica" je engleski prijevod kineskog imena za crvenu pandu. Na taj način, tvrtka je htjela pokazati kako su jedinstveni jer je to vrlo rijetka vrsta pande koja je ugrožena. A u 2010, Mozilla Firefox čak usvojio 2 crvene pande i preuzeo odgovornost za njih.


11. Bacardi

11


Bacardi nisu namjeravali uplašiti svoje kupce svojim logotipom. Legenda kaže da je supruga suosnivača Bacardi vidjela šišmiš u tvornici likera. Uzeo ju je kao znak i odlučio da je to tačno ono što bi trebalo biti na logotipu. Na Kubi, odakle je Bacardi, šišmiši su simbol zdravlja, sreće i jedinstva.

12. Orbit

12

Ako pomno pogledate logotip na Orbit paketu, primijetit ćete da je glavni grad "O" podijeljen u dva dijela: jedno tamno i jedno svjetlo, au pozadini možete vidjeti sliku orbite. Dakle, jasno je da "O" simbolizira dan i noć i planet koji se okreće oko Sunca.

 

Ne propustite