OTKRIVEN DOSAD NAJJAČI LIJEK ZA RAK: Ubrizgava se izravno u zaražene stanice i uništava bolest za osam dana

Porodica i zdravlje

Budući da je rak postao najsmrtonosnija bolest današnjice, naučnici se svim silama trude pronaći ultimativni lijek koji će smanjiti smrtnost od ove bolesti. Ako je suditi prema najnovijem otkriću, odgovor je bliži nego ikad.

Žele napunjen 100-postotnim alkoholom mogao bi biti snažan tretman protiv raka. Implantat se ubrizgava u jezgru tumora, gdje polako oslobađa malene količine etanola, čistog alkohola koji, na primjer, čini 12 do 14 posto vina.

Budući da dolazi u kontakt s tumorskim stanicama, etanol ih uništava “trovanjem” vitalnim proteinima koje stanice trebaju replicirati. Liječnici već neko vrijeme znaju da ‘utapanje’ stanica raka u čistom alkoholu može biti učinkovit način ubijanja.

Procedura pod lokalnom anestezijom

Problem je u tome što alkohol također uništava zdravo tkivo sa strane i potrebne su relativno velike količine alkohola kako bi potpuno iskorijenile tumorske stanice, izlažući normalne stanice svojim toksičnim učincima.

Kao rezultat toga, njegova uporaba je ograničena na one vrste raka gdje je tumor sadržan unutar vlaknaste kapsule koja sprječava istjecanje alkohola, kao što su mali tumori jetre. U tom slučaju, igla prolazi kroz kožu pod lokalnom anestezijom i ubrizgava se alkohol u kancerogene stanice, prenosi net.hr.

Revolucionarni implantat, razvijen na Sveučilištu Duke u Sjevernoj Karolini, do sada je testiran samo na životinjama, ali to bi moglo značiti da alkohol treba imati širu primjenu u liječenju nekih vrsta tumora.

Tumori su nestali nakon osam dana

Znanstvenici miješaju etanol s etil celulozom, tvari od drvne pulpe ili pamuka koja se široko koristi kao sredstvo za zgušavanje u prehrambenoj industriji. Rezultat je čvrsta tvar slična želeu koja, jednom kada dođe u dodir s vlažnim uvjetima unutar tijela, postupno se otapa tijekom tjedan dana, otpuštajući alkohol.

Ključ je da se polako otapa, tako da se male količine alkohola oslobađaju u područje tumora – umjesto da “poplave” područje i susjedne zdrave stanice injektiranim alkoholom. Da bi ga testirali, znanstvenici su implantirali gel u sedam miševa s malignim tumorima u ustima i izmjerili veličinu kancerogenog rasta nakon osam dana.

Rezultati, objavljeni nedavno u časopisu Scientific Reports, pokazali su da su tumori u miševima potpuno nestali pod utjecajem implantata. Znanstvenici kažu da bi gel mogao potencijalno biti korišten za liječenje drugih karcinoma, kao što je rak dojke. Jedna od najvećih prednosti je da bi liječenje moglo biti vrlo jeftino, piše Daily Mail.