Šuškalo se a sada postaje stvarnost: Facebook donosi još jednu veliku promjenu u izgled naslovnice

Internet
Šuškalo se a sada postaje stvarnost: Facebook  donosi još jednu veliku promjenu u izgled naslovnice
Na svojoj naslovnoj stranici Facebooka već ste navikli vidjeti statuse prijatelja, vijesti iz svijeta, sporta, muzike, zabavne videe i sve što vas zanima. Ali, to bi se uskoro moglo promijeniti, jer u Facebooku pripremaju nešto novo.

Na svojoj naslovnoj stranici Facebooka već ste navikli vidjeti statuse prijatelja, vijesti iz svijeta, sporta, muzike, zabavne videe i sve što vas zanima. Ali, to bi se uskoro moglo promijeniti, jer u Facebooku pripremaju nešto novo.

Na internetu su se pojavile slike koje potvrđuju ono što se već neko vrijeme šuškalo, a to je da će se na Newsfeed uvesti kategorije koje će pregledavanje sadržaja učiniti mnogo lakšim i preglednijim grupirajući ga po temama kao što su film, glazba, putovanja, hrana i slično. Takve kategorije će zatim imati i potkategorije kojima će se sadržaj još preciznije segmentirati, piše index.hr.

Navedene promjene još nisu službeno potvrđene i ne zna se kada će biti dostupne svima, no vjerojatno nećemo dugo čekati. Facebook već sada koristi sličnu segmentaciju interesa i sadržaja korisnika kako bi im preciznije prikazao reklame koje im odgovaraju, a ova promjena Newsfeeda bila bi logičan korak u istom smjeru.

Ne propustite