HIT PISMO O BOSANSKOM FENOMENU: Sva je ona u Gucciju i Pradi (s pijace), kaže “momak mi kupio”, dok neke ponosno naglašavaju kako su to same “zaradile”!

Kiosk
HIT PISMO O BOSANSKOM FENOMENU: Sva je ona u Gucciju i Pradi (s pijace), kaže “momak mi kupio”, dok neke ponosno naglašavaju kako su to same “zaradile”!
.

Kakvo je danas vrijeme došlo, svjedoče nam brojni satirični i urnebesni statusi koji oslikavaju stanje u našoj zemlji, ali i regionu.

Naime, isfrustrirana čitateljka je odlučila da sa jednim portalom podijeli svoje mišljenje i ubrzo je to postalo viralno!

sponzorusa

"To sam’ kod nas može biti: Siromašna sponzoruša!

Oko nas koliko ti je volja djevojaka (a u zadnje vrijeme i mladića) na društvenim mrežama koji jako “suptilno” stavljaju svoje “usluge” apsolutno svima na raspolaganje.

Nije da ispod fotografije oskudno obučene djevojke stoji i cjenovnik (moRe bit da je u Otom problem!), ali broj momaka s kojima je bila zadnjih godina veći je nego broj stranica knjiga koje je u životu pročitala (nije da je to NjAko postignuće).

To se slikava svaki dan i ima selfija više nego Heidi Klum profesionalnih fotografija. Osim iscrtanih obrva, kratke, uske  (i jeftine) odjeće, tu su i umeci u kosi (iz kineske radnje, podrazumijeva se). Sva je ona u Gucciju i Pradi (s pijace), kaže “momak mi kupio”, dok neke ponosno naglašavaju kako su to same “zaradile”.

A tek kad to krene po Instagramu i Facebooku stavljat “dubokoumne” misli tipa: “Jakoj ženi svi zavide”, “Teško je biti širokih vidika u provinciji”, “Dušmani će uvijek naći razlog da te mrze” i sl. Odmah kontam: Bože, bacaj ciglu ekspresno i budi precizan!

I tako se ona, hudnica, sturi reklamiranjem po društvenim mrežama. Ponekad se i isplati. Naročito kad dođu dijasporci, pa poNjekoj i ljetovanje zapadne. Hudnica, da i ona viĐa jednom more. Napravi toliko fotografija da cijele godine izbacuje slike i označava ih heštegom Trenutna! Naravno ćeri, nije da sam te prijepodne vidjela kako kupuješ hljeb u pekari.

Sturi se hudnica reklamirajući, polomi stopala u onim jeftinim striptizeta štiklama, ali na kraju se sve isplati: Čitava čaršija ju je vidjela kako ulazi u tamo nečiji BMW. Neke se i udaju. Za čovjeka koji vozi BMW, ne za BMW. Zaboravile da će dijete primiti gene dotičnog gospodina, a ne Švabe auta. A nije ni da su njeni geni išta bolji.

I tako naša siromašna sponzoruša (što u novčaniku, što duhom, što u glavi) nastavlja odgajati sljedeće stvorenje istih karakteristika. Preko društvenih mreža, naravno. A lajkovi padaju ko žabe poslije biblijske apokalipse."

Novi.ba/Narod/Foto: Profimedia

Ne propustite