OTKRIJTE SVOJ TEMPO

IZRAČUNAJTE KOLIKO MORATE HODATI da biste uspješno smršali, izgubili kilograme i salo oko struka

Objavljeno:01.07.2017 - 18:58
A A A Times Arial

Čarobna formula, doduše, ne postoji niti po ovom pitanju jer netko može početi mršaviti doslovno odmah, čim se primi vježbe, dok će drugima trebati puno duže kako bi proces mršavljenja uopće počeo.

Tri su važna parametra koja morate uzeti u obzir ako želite doznati koliko morate hodati, da bi u vašem organizmu započeo proces sagorijevanja kalorija, a to su: dužina hodanja, broj koraka odnosno tempo hodanja te vaša težina.

Prema nekim procjenama tablica bi otprilike izgledala ovako:

Da biste sagorili 100 kcal, trebali biste prijeći 1,6 kilometara, odnosno napraviti u prosjeku oko 2.000 koraka.

Da biste, pak, izgubili jedan kilogram hodanjem, trebali biste prehodati 140.000 koraka, odnosno prešetati 112 kilometara i tako sagoriti 7.000 kalorija.

Procjena je to koja je objavljena na stranicama ‘Bright Sidea”, gdje su spomenuti i drugi detalji koji bi vas mogli zanimati, a vezani su uz ovu temu.

Prema njihovim riječima, svi koji se odluče za hodanje kao rekreaciju kojom će dovesti svoje tijelo u red, trebali bi hodati ovako i ovoliko. Naravno, i tu je riječ tek o procjenama i prosjeku jer nitko nije u istoj kondiciji, nije isto visok niti ima istu duljinu koraka, a da bi došli do neke okvirne brojke, trebali biste sami izmjeriti neki svoj prosjek. A to ćete napraviti tako što ćete u početku malo pratiti koliko i kako hodate.

Otkrijte svoj tempo

Da biste otkrili svoj tempo hodanja, zadajte si stazu od 10 ili 20 metara i prošećite brojeći korake, a potom zadanu udaljenost u centimetrima (1.000 ili 2.000) podijelite s brojem napravljenih koraka. Tako ćete otkriti kojim tempom hodate.

Ili ga možete pratiti tako da brojite korake napravljene u jednoj minuti i tako otkrijete trebate li ubrzati ili je tempo vaše šetnje idealan za vas.

A to izgleda ovako:

Manje od 70 koraka u minuti – tim tempom obično hodaju stariji ljudi i oni koji se oporavljaju od operacija, pa vam stoga taj tempo neće donijeti veće promjene.

71-90 koraka u minuti – od 3-4 kilometara  – taj je tempo preporučen svima koji se bore s kardiovaskularnim problemima, što znači da je taj tempo dobar, ali ne i odličan za cilj mršanja.

91-110 koraka u minuti – od 4-5 kilometara – ovo može izdržati svaka zdrava osoba i ovisno o tome koliko kilograma želite skinuti, ovim bi tempom mogli doći do cilja.

111-130 koraka u minuti – ovaj je tempo malo teže dostići, ali to je cilj kojemu morate stremiti. No, znajte, čak ni oni s dovoljno kondicije taj tempo ne mogu pratiti na duge staze, pa stoga kombinirajte ovakav tempo s nešto slabijim, tijekom kojeg ćete malo odmoriti, prenosi Index.hr.

To je tempo kojeg trebate, no prije nego se uhvatite u koštac s hodanjem, trebali biste znati i ove trikove:

1. Uvijek startajte lakše pa potom ubrzajte tempo.

2. Šetajte barem svaki drugi dan da vam uđe u rutinu, ali ne odmah poslije jela, nego barem sat, sat i pol nakon obroka.

3. Pazite na formu hodanja, jako je važno da tijekom šetnje budete što uspravniji, s uvučenim trbuhom i ispravljenim ramenima. To je dobro za dodatno jačanje posture te bolju naviku uspravnijeg hodanja.

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Novi.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Novi.ba!