ZA MANJE OD 3 SEDMICE OJAČAJTE UNUTRŠANJE MIŠIĆE

VAKUUM U TRBUHU: GENIJALNA tehnika za smanjivanje obima struka (FOTO)

Objavljeno:20.04.2017 - 12:41
A A A Times Arial

1. Početna pozicija: lezite na leđa, ruke uz tijelo, savijena koljena stoje na podu, mišići opušteni. Polako izdahnite, oslobađajući pluća od zraka, ne naprežući pri tome mišiće tijela.

2. Oslobodivši pluća od zraka, počnite naprezati mišiće trbuha, pokušavajući ga uvući što je više moguće, kao da pupkom iznutra želite dotaći kralježnicu. Disanje pri tome zaustaviti. Donji dio trbuha zaustavite na 10-15 sekundi, zatim učinite manji udah, nastavljajući uvlačiti trbuh.

3. Napravivši mali udah, ne žurite opustiti trbuh – napregnite mišiće trbuha i zadržite dah još na 10-15 sekundi, zatim ponovno uvucite trbuh, održavajući napetost mišića. Ako vam je teško zadržavati dah, radite kratki udah.

4. Izdahnite, opustite trbuh, napravite nekoliko slobodnih udisaja-izdisaja, zatim ponovno oslobodite pluća od zraka i uvucite trbuh što više možete. Napregnite mišiće trbuha, a zatim izbacite trbuh na gore, bez udisanja.

Minimalan broj ponavljanja je 5 puta.

Zahvaljujući ovoj vježbi samo za 3 sedmice možete značajno ojačati unutarnje trbušne mišiće, što će dovesti do smanjenja obima struka, kao i do odličnog izgleda trbuha, koji će postati napetiji i ravniji!

 

(uspesnazena.com)

VIDEO PREPORUKA

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Novi.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Novi.ba!
zatvori
VIDEO PREPORUKA