Aida Šljivar za Novi.ba: "Nemojte čekati da prilika dođe do vas, stvorite same sebi priliku"

Praktična žena
Aida Šljivar za Novi.ba: "Nemojte čekati da prilika dođe do vas, stvorite same sebi priliku"
Svojim upornim i vrijednim radom, te harizmom kojom neopisivo zrači, Aida Šljivar, studentica Ekonomskog fakulteta u Zenici je za veoma kratak period postala uspješna dizajnerica nakita pod nazivom "Nakit Glamour AS". Međutim, sasvim je sigurno da njen uspjeh nije slučajan. Odgovorna, elokventna, kulturna i veoma ljubazna, vješto gradi svoj put i to korak po korak, stepenicu po stepenicu..

Svojim upornim i vrijednim radom, te harizmom kojom neopisivo zrači, Aida Šljivar, studentica Ekonomskog fakulteta u Zenici je za veoma kratak period postala uspješna dizajnerica nakita pod nazivom "Nakit Glamour AS". Međutim, sasvim je sigurno da njen uspjeh nije slučajan. Odgovorna, elokventna, kulturna i veoma ljubazna, vješto gradi svoj put i to korak po korak, stepenicu po stepenicu.. 

1. Šta Vas je podstaklo da počnete dizajnirati nakit i u čemu pronalazite inspiraciju?

Nakit sam počela dizajnirati prvenstveno iz ljubavi prema modi. Željela sam da svoju kreativnost iskažem preko ručno rađenog nakita, ali i da sebi osiguram radno mjesto, koje u današnje vrijeme, nije lako pronaći. Inspiraciju pronalazim svuda oko sebe, najviše prateći trendove te zahtjeve kupaca. Moja najveća motivacija su zadovoljni kupci, kojih je svakim danom sve više.
 

2. Ko su Vaši najčešći kupci koji naručuju nakit?

Najčešći kupci nakita su žene između 20 i 40 godina. Prije svega su to zaposlene žene, koje imaju redovna primanja, te one koje vode računa o svom izgledu.
 

3. Na koji način javnosti predstavljate svoje radove?

Najveći dio prodaje vrši se preko društvene mreže Facebook na kojem imam stranicu "Nakit Glamour AS" i gdje imam mnogo pratilaca koji svakodnevno prate i podržavaju moj rad. U budućnosti planiram na području Kiseljaka otvoriti radnju s nakitom gdje će se kupci moći lično uvjeriti u originalnost i kvalitet nakita.
 

4. Da li je taj posao unosan i kako se nosite s konkurencijom jer je tržište zaista nemilosrdno?

Konkurencija je zaista jaka, ali kada radite posao koji volite i uložite maksimalnu ljubav i trud to ne može proći nezapaženo, kupci to znaju prepoznati. S obzirom na činjenicu da je on-line trgovina sve popularnija, te da ciljnim tržištem možemo smatrati cijelu Bosnu i Hercegovinu, ali i šire, mnogo je lakše boriti se sa konkurencijom pod takvim uslovima. Posao je jako unosan, ne zahtijeva velika ulaganja, a zarada je i više nego dobra. Za uspjeh u ovom poslu je potrebna dobra organizacija, kreativnost i mnogo truda.
 

5. Kako ste se osjećali kada ste se tek počeli baviti izradom nakita?

U početku je bilo jako teško te sam imala strah od neuspjeha, ali sam ubrzo shvatila da moja ideja ima velik potencijal za uspjeh. Što se ispostavilo kao tačno. Više od godinu dana svojim klijenticama svakodnevno predstavljam svoje radove, koje one vrlo rado nose. Sada sam jako sretna i ispunjena jer sam nisam odustala od ideje i uspjela sam da nađem mjesto na tržištu.
 

6. Koliko Vam znači oduševljenje i pohvale žena i djevojaka? 

Mišljene svojih klijentica mnogo cijenim i rado uvažam. Njihove pozitivne ocjene su moj vjetar u leđa. Svakodnevno nastojim da opravdam njihovo povjerenje, kao i da privučem pažnju novih klijentica. Bez njih bi ideja o nakitu bila samo san.
 

7. Da li imate neku posebnu, dragu uspomenu koja Vam se urezala u sjećanje?

Sve uspomene vezane za priču o nakitu su posebne svaka na svoj način. Najviše me raduje kada mi klijentice šalju fotografije na kojima kombinuju moj nakit, kao i poruke u kojima kažu da su preuzele svoj nakit i da su prezadovoljne.
 

8. Da li biste nešto poručili djevojkama koje se žele početi baviti s tim poslom, ali još uvijek oklijevaju.

Moja poruka svim djevojkama koje bi željele da se bave ovim poslom jeste da vjeruju u sebe i svoje snove. Nemojte čekati da prilika dođe do Vas, stvorite same sebi priliku!


 

Ne propustite