Ovako bi izgledao Schumacherov život da kobnog jutra prije tri godine nije otišao skijati

Automoto
Ovako bi izgledao Schumacherov život da kobnog jutra prije tri godine nije otišao skijati
Tri godine prošle su od stravične nesreće jednog od najboljih vozača u historiji Formule 1. Od 29. decembra 2013. Michael Schumacher više nije Michael Schumacher, a u kakvom je tačno stanju nakon tri godine u bolničkoj postelji, znaju jedino najbliža porodica i prijatelji, a oni se trude nastaviti svoj život kao da je Schumi s njima.

Tri godine prošle su od stravične nesreće jednog od najboljih vozača u historiji Formule 1. Od 29. decembra 2013. Michael Schumacher više nije Michael Schumacher, a u kakvom je tačno stanju nakon tri godine u bolničkoj postelji, znaju jedino najbliža porodica i prijatelji, a oni se trude nastaviti svoj život kao da je Schumi s njima.

Sin Mick slijedi očeve stope, a kći Gina Maria strasti svoje majke. Mick je počeo voziti juniorsku formulu i iduće godine prijeći će u Formulu 3, zasad još nije dobar kao otac, ali ima sve predispozicije da će to i postati.

Tri godine nakon nesreće vijesti o stanju legendarnog vozača Formule 1 vrlo su rijetke, porodica i prijatelji ne žele pričati o tome, većinu vremena provode u molitvi i rijetko se obraćaju javnost. Posljednje što se o njemu zna otkrio je porodični advokat Felix Damm.

"Michael ne može hodati, ne može ni ustati bez pomoći specijaliste koji je stalno s njim", otkrio je.

Navijači ga nisu napustili, nego su našli način da njihova podrška dođe do njega, kad mu već ne mogu fizički prići. Napravili su službeni kanal na Twitteru, na kojem svi koji ga vole mogu ostaviti poruku, a učinili su to kako se ne bi osjećao napušten i da bi pomogli njegovu oporavku.

Bio bi šef Ferrarija i navijao za sina

Što bi se desilo da je tog kobnog dana ostao kod kuće? Vjerojatno bi "sjedio" kraj sina Micka u bolidu, poticao ga i davao mu savjete. Sigurno bi bio šef Ferrarijeve F1 momčadi, sličnu ulogu koji Niki Lauda ima u Mercedesu i to bi funkcioniralo besprijekorno. Bio bi odlična spona između izvršnog direktora Marchionnea i vozača. Birao bi vozače i mehaničarima otkrio što je potrebno za stvaranje bolida koji osvaja naslove, piše Index.hr.

Karijeru je završio u Mercedesu, ali da ga je ekipa koja ga je pretvorila u legendu pozvala, ne bi je odbio. Vjerovatno bi i mali Mick vozio na Ferrarijevoj vozačkoj akademiji, samo da tog jutra prije tri godine nije skijao....

Ne propustite